Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Če želite pridobiti stranke prek spleta, morate storiti predvsem eno: začeti s spletnim trženjem.
V Sloveniji se še vedno večji delež tiskarn oklepa klasičnega poslovanja brez spletnih možnosti trženja. S tem seveda izgubljajo številne poslovne priložnosti, zmanjšana je tudi njihova konkurenčnost. To dejstvo se ne odraža zgolj v sami tiskarski panogi, temveč togost številnih tiskarjev občutijo tudi dobavitelji, ki ne uspejo zadovoljivo podpreti tiskarje z novimi digitalnimi programskimi in strojnimi tehnologijami preprosto zato, ker številni tiskarji sami tega ne dopustijo.

#splet #seo #spletnaprodaja #spletnitisk

Tiskarne, ki želijo začeti s spletnim trženjem spletnih storitev, se običajno soočijo z veliko, a nejasno goro priložnosti. Ena glavnih izmed teh je pridobivanje novih spletnih strank, kar je tudi osnova za uspešno spletno poslovanje. Žal se pogosto izkaže, da se teh priložnosti tiskarji v večji meri ustrašijo, kot pa se z njimi spoprimejo in od njih pridobijo poslovne koristi, torej več kupcev, višjo konkurenčnost, večjo prodajo, višje marže, več raznolikih tiskovin in še in še bi lahko naštevali.

Kot smo omenili je za spletno trženje v prvi vrsti potrebno pridobiti spletne kupce. Ker je to osnova v nadaljevanju izpostavljamo nekaj nasvetov za bolj učinkovito pridobivanje teh:

1. Skrbna priprava
Malo spletne strani, malo bloga, nekaj objav in nekakšno spletno trženje in to je vse, ne bo obrodilo sadov. Preprosto »objavljanje« brez jasne priprave in strategije ne bo pripeljalo novih, spletnih strank v vaš posel. Potrebna je skrbna in premišljena priprava: Katere kanale želimo uporabiti? Kakšno vsebino lahko ponudimo? Kako pogoste naj bodo nove objave in kdo naj jih ustvarja? Objave na vaši spletni strani morajo biti SEO optimizirane, da bolje rangirajo med zadeli iskalnikov.

2. Jasni cilji
Dobra marketinška strategija vključuje tudi definirane cilje in časovna obdobja. Katere stranke je treba doseči? Koliko novih strank je treba dodati vsak mesec? Ali je treba oglaševati določene izdelke in storitve, povečati splošno prepoznavnost ali izboljšati podobo tiskarne, blagovne znamke?

3. Določite posamezne korake
Ko je cilj določen, je treba določiti posamezne korake. Kateri cilj naj bi s katerimi ukrepi dosegli denimo v naslednjih štirih tednih? Katere objave so posebej načrtovane za katero priložnost? Priložnosti so lahko na primer prazniki, božič, velika noč, obletnice podjetja ali akcije tiskarne z različnimi popusti. Pomembno je, da obstaja načrt, da vemo, kdaj točno objaviti na katerem kanalu ali poslati objavo s pomočjo direktne pošte.

4. Jasne odgovornosti
Vsako tiskarsko podjetje si ne more privoščiti lastnega strokovnjaka za trženje ali celo upravitelja družbenih medijev. Kljub temu mora biti za spletno strategijo odgovoren vsaj en zaposleni, še bolje celotna ekipa. Ta je kontaktna oseba ali skupina za celotno podjetje, ko gre za marketing in oglaševanje na internetu. To za ostale zaposlene v podjetju pomeni, da se bodo samodejno obrnili na odgovorno osebo ali skupino, če bodo imeli marketinške ideje ali marketinško vsebino.

5. Povežite kanale med seboj
Če želite danes biti uspešni s spletnim trženjem in povečati prepoznavnost, morate uporabljati več kanalov hkrati. Spletno mesto vašega podjetja je sicer standardno stičišče s spletnim svetom, a mora biti vedno posodobljeno in atraktivno z vedno novimi objavami. Elektronsko naslovljena pošta teh objav so tudi dobro orodje za doseganje novih strank. Obstajajo tudi poslovne platforme, kot sta Xing in Linkedin, ter kanali različnih družbenih medijev, kot sta Instagram in Facebook. Če želite uporabljati vse te strani z različnimi vsebinami, boste lahko hitro dosegli svoje potenciale. Zato je pomembno, da vsebino uporabljamo pametno in jo prilagodimo več kanalom. Na primer, na Instagramu bi se lahko osredotočili na slike, na Facebooku na idejo skupnosti in na LinkedInu na tehnične podrobnosti tiskarske umetnosti.

6. V vsebinah upoštevajte trende
Vaše vsebine naj vključujejo splošno sprejemljive teme, kot so trajnost vaših procesov in produktov, zanesljivost in kakovost teh. S tem ustvarjate v bralcih vaših vsebin zaupanje v vašo strokovnost in sledenju trendom.

7. Izdelki morajo biti rešitve kupcem
Vaše storitve potencialnim strankam predstavite kot rešitve njihovih problemov. Še bolj učinkoviti v pridobivanju teh boste, v kolikor jih boste pri tem nagovarjali bolj ciljno. Na primer boste rokovnike ponujali bolj starejši populaciji, mlajše pa pritegnili z estetsko bolj dodelanimi tiskovinami.

8. Pomembna je vključenost kupcev v vaše vsebine
Javnosti predstavite vsak svoj izdelek kot primer dobre prakse, pri tem poskusite doseči vključenost vaših že obstoječih strank, da vas pohvalijo in potrdijo vašo izjemnost. Komunikacijo pri tem vzdržujte, saj imajo take objave potem večji domet.

9. Razvoj stojnega in programskega parka lahko pospeši prodajo
Vaši stroji so vaša moč, pomembno je, da ste v koraku s trendi razvoja, torej digitalizacijo, avtomatizacijo in optimizacijo procesov. Predstavite svoje pridobitve javnosti, še posebej tiste nove v podjetju. Nanje pa navežite že omenjene dobre prakse oziroma vaše izjemne izdelke.

10. Spletno oglaševanje je neizogibno
Včasih bodo vase vsebine potrebovale tudi nekaj več vzpodbude, izkoristite tudi možnosti spletnega oglaševanja na različnih kanalih, predvsem tistih, ki so po vaši analitiki najbolj brani, spremljani.

11. Udeležba na sejmih in predstavitve so še vedno dobrodošle
Kljub vsemu digitalnemu pa ne gre pozabiti na fizične dogodke. Ti še vedno najučinkovitejše zagotovijo zaupanje med kupci in ponudniki, zato se udeležujte tudi teh in tudi tam predstavljajte vaše možnosti spletnega sodelovanja in storitev.

SEO optimizirane spletne vsebine so ključ do uspeha
Za predvsem dobro vidnost vsega naštetega na spletu pa ne gre mimo dejstva, da za svoje vsebine potrebujete tudi zadovoljivo SEO optimizacijo. V nadaljevanju zato navajamo še nekaj ključnih stvari dobre SEO optimizacije vaših spletnih vsebin:

1. Ključne besede
Izberite ustrezne ključne besede, ki so povezane z vašo vsebino in jih vključite v naslove, meta opise, URL-je, besedilo na strani in alternativne oznake slik.

2. Kvalitetna vsebina
Zagotovite, da je vaša vsebina visoko kakovostna, informativna in relevantna za ciljno občinstvo. Uporabite ustrezne podnaslove, sezname in oblikujte besedilo za lažje branje.

3. On-page optimizacija
Poskrbite za tehnično optimizacijo svoje spletne strani. To vključuje hitro nalaganje strani, uporabo ustrezne strukture URL-jev, optimizacijo meta oznak, uporabo ustrezne oznake naslova (H1), uporabo slik z ustrezno velikostjo in optimizacijo za mobilne naprave.

4. Povezave
Pridobite visokokakovostne povezave iz drugih spletnih strani, ki so relevantne za vašo vsebino. To vključuje ustvarjanje vsebine, ki je vredna delitve, gostovanje gostujočih objav na drugih spletnih mestih in izgradnjo partnerskih odnosov.

5. Uporabniška izkušnja
Poskrbite za dobro uporabniško izkušnjo na svoji spletni strani. To vključuje enostavno navigacijo, dobro strukturirane vsebine, intuitivno oblikovanje in odzivno oblikovanje za različne naprave.

6. Lokalna optimizacija
Če imate lokalno poslovanje, se prepričajte, da ste optimizirani za lokalno iskanje. To vključuje uporabo lokalnih ključnih besed, vključitev vašega naslova in telefonske številke na spletnem mestu ter registracijo v lokalnih imenikih in kartografskih storitvah.

7. Analitika
Spremljajte svoj napredek z analitiko spletnega mesta. Uporabite orodja, kot je Google Analytics, da spremljate promet, vedenje uporabnikov in druge ključne metrike. Na podlagi teh podatkov lahko prilagodite svojo strategijo SEO optimizacije.

Več informacij na www.graficar.si.