A3-strojno opremo se testira do največjega mesečnega delovnega cikla, z barvnimi grafikoni, natisnjenimi in izmerjenimi na 25-, 50-, 75- in 100-odstotnih RTV-testnih poljih. Vsak vzorec se nato primerja s prvim izpisom. Za prejem te nagrade je bilo na Konica Minolta osmih A3-aparatih, ki vključujejo tudi novo bizhub i-serijo, natisnjenih več kot 1,5 milijona strani.
"Nabor Konica Minolta bizhub aparatov je močno presegla konkurenco glede ponovljivosti barvne upodobitve, kar v digitalnem tiskiu ni lahka naloga," je povedal Joe Tischner, analitik za produkcijski tisk pri Keypoint lntelligence. "Linija aparatov bizhub je v mesečnem ocenjevanju vsakega modela prinesla nižje Delta E (ΔE) vrednosti od povprečja. V praksi to pomeni, da bi večina ljudi na oko težko odkrila kakršne koli barvne razlike med posameznimi izpisi. To ni le odlika doslednega barvnega izpisa, ampak doslednost posledično zagotavlja manj potrebnega časa za izvedbo barvno korektnega tiska in nenazadnje tudi manj porabljenega materiala oziroma izmeta. Stranke se na A3-barvne večfunkcijske tiskalnike zanašajo tudi zaradi sposobnosti skladne reprodukcije barv različnih serij tiska. Pri bizhub seriji je stopnja zaupanja v skladnost barvnih izpisov zagotovljena."
Konica Minolta je od podjetja Keypoint lntelligence prejela nagrado za blagovno znamko, ki ima najboljšo barvno skladnost v segmentu A3-barvnih multifunkcijskih tiskalnikov (BLI 2021-2023Most Colour Consistent A3 Brand) zaradi:
- izjemne doslednosti, ki prinese daljše čase delovanja in manj izmeta,
- izredno doslednih meritev Delta E (ΔE pod 3,5) pri kar osmih bizhub modelih,
- vrednosti Delta E (ΔE), ki so za 22,2 odstotkov boljše od konkurenčnega povprečja.
Prenesite KEYPOINT INTELLIGENCE poročilo
O BLI Most Colour Consistent A3 Brand nagradah
Kot vodilni testni laboratorij, Keypoint lntelligence izvaja testiranja skladnosti barv v povezavi z zmogljivostmi vsake naprave. Na podlagi Delta E (ΔE) odčitkov in spektrofotometričnih podatkov, zbranih iz ameriških in britanskih laboratorijev, to posebno nagrado Buyers Lab Awards podeljuje le enkrat na tri leta.
O Keypoint lntelligence
Stranke se že 60 let zanašajo na organizacijo Keypoint lntelligence za neodvisno testiranje opreme, laboratorijske podatke in obsežne tržne raziskave v segmentu poslovnega digitalnega tiskanja in digitalne obdelave. Keypoint lntelligence je bil zaradi več desetletnih izkušenj na področju analitičnega ocenjevanja priznan kot najbolj zaupanja vreden vir za nepristranske informacije, analize in nagrade. Kupci dnevno koristijo to kritično znanje za strateško odločanje, nabavo in operativno odličnost za izboljšanje lastnih poslovnih ciljev. Z osrednjim fokusom na strankah, se Keypoint lntelligence z razvojem tehnologije, s širjenjem ponudbe in posodabljanjem metod stalno razvija, hkrati pa strankam ponuja izjemno količino podatkov v segmentu digitalnega tiskanja in digitalne obdelave, s čimer podjetjem pomaga tudi pri njihovi digitalni preobrazbi.
Več informacij na www.konicaminolta.si.