Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Uspešno organiziran in dobro sprejet edinstven dogodek "Kako ideje zaživijo?" se je prelevil v dejanja oživelih idej.
Znanje in izkušnje ter predvsem poznavanje zahtevnega okolja upravljanja digitalnih barvnih tiskovin je pripeljalo do nedavne poslovne odločitve s povezavo podjetij Extra Lux, Eurocop in Uni-biro. S poslovno odločitvijo skupnega nastopanja na slovenskem trgu ob podpori podjetja Eurocop so v podjetju UNI-BIRO pridobili novega strateškega partnerja in zapolnili vrzeli v prodajnem in poprodajnem ciklu. Postali so razpoznavni kot strateški partner, ki zna svetovati najzahtevnejšim kupcem in z naborom blagovnih znamk najti ustrezno rešitev za vsako okolje.

#unibiro #ricoh #extralux #eurocop

Blagovnim znamkam Xerox, Fiery in RISO so tako dodali blagovno znamko RICOH in s tem zaokrožili celostno ponudbo, ki je zadovljiva za še tako zahtevnega uporabnika. Partnerski odnos, ki so ga zgradili in ga uspešno nadgrajujejo je nadgrajen tudi z zastopanjem rešitev blagovnih znamk AZONPRINTER, LAYFLAT, VALIANI, UCHIDA, DUPLO, Miyacoh, Multigraf in Graphtec. S partnerskim podjetjem Eurocop trgu zagotavljajo prodajo in servisiranje omenjenih blagovnih znamk na območju Slovenije na najvišjem strokovno-tehničnem nivoju.

Obiskovalci nedavnega dogodka "Kako ideje zaživijo" so si zato lahko ogledali različne rešitve s področja digitalnega tiska in dodelave, vključno s predstavitvami obdelave opravil v živo. Podjetje Uni-Biro d.o.o. je tekom dogodka prejelo potrditev platinastega partnerja za rešitve Fiery v Sloveniji za leto 2023. V podjetju so veseli, da je večina razstavljene opreme že dobila nove lastnike in da je vložen trud obrodil sadove, saj so nekaterim, ki jim zaupajo in se skupaj z njimi veselijo poslovnih izzivov in uspehov, že uspešno pomagali pri optimizaciji delovnih procesov in dvigu njihove dobičkonosnosti poslovanja.

Več informacij na www.uni-biro.si.