AdBreak™ je inovativen in tehnološko dovršen koncept za oglaševanje v digitalnih medijih, ki oglaševalcu zagotavlja nadpovprečno opaznost in edinstveno pozicioniranje, združeno z zabavno in zanimivo uporabniško izkušnjo njegove ciljne skupine. Format AdBreak je novost na oglaševalskem trgu in prinaša svežino v digitalni medijski prostor. Prvi rezultati so odlični, oglaševalci pa navdušeni. Format AdBreak so v iPROM-u skupaj s programsko opremo kot izvirno avtorsko delo in inovativno industrijsko lastnino zavarovali pri pristojnih uradih, obenem pa vložili znamko AdBreak v postopek registracije.
»Veliko stvari, ki jih danes razvijamo, je v primerjavi z nekoč standardnim oglasom 300x250 zelo inovativnih,« je povedal Andrej Ivanec, direktor medijskega načrtovanja v iPROM-u. »Blagovne znamke, ki si želijo doseči interakcijo s potrošniki in želijo v digitalnih medijih izstopati iz povprečja, danes potrebujejo inovativne pristope in strokovno implementacijo rešitev, ki delujejo brezhibno. Naše temeljno poslanstvo je, da svojim naročnikom pri uvajanju digitalnega oglaševanja v svoje strategije stojimo trdno ob strani in jim pomagamo iskati priložnosti, s katerimi bo njihova pot do ciljev bližja in hitrejša,« je ob tem še dodal Ivanec.
Rezultati odlični, oglaševalci navdušeni
Format AdBreak so v svoje aktivnosti oglaševanja v digitalnih medijih že vključili naročniki, kot so Škoda, Loterija Slovenije, Petrol, Peugeot, Tušmobil, Panvita, NLB, Hyundai in Lisca. Lisca in Peugeot Slovenija sta bila med prvimi naročniki, ki sta AdBreak uporabila v svojih oglaševalskih akcijah »Lov na modrček« oziroma novi Peugeot 308.Lisca je s tem formatom dosegla 21-odstotno neposredno odzivnost, Peugeot pa je pri zbiranju testnih voženj s kombinacijo formata AdBreak in programske opreme iPROM Cloud med vsemi uporabljenimi kanali in formati (tekstovni oglasi, klasični prikazni oglasi) dosegel najnižji strošek za posamezno prijavo na testno vožnjo.
Delovanje formata AdBreak
Novi format je nastal na osnovi podatkov, pridobljenih z več kot 650 izvedenimi akcijami z naprednimi oglasnimi formati v zadnjih dveh letih in je odgovor na trende v oglaševanju v digitalnih medijih. iPROM je format AdBreak skupaj s programsko opremo kot izvirno avtorsko delo in inovativno industrijsko lastnino zavaroval pri pristojnih uradih, obenem pa vložil znamko AdBreak v postopek registracije.
AdBreak predstavlja novo generacijo formatov za oglaševanje v digitalnih medijih. Združljiv je z vsemi spletnimi brskalniki in digitalnimi mediji ter deluje v povezavi z mobilnimi platformami iOS, Android in Symbian.
Oglas se prikaže ob uporabnikovi interakciji s spletno vsebino ali ob vstopu na spletno stran po vnaprej določenemu časovnemu zamiku. Format omogoča preprosto uporabo poljubnega števila statičnih in dinamičnih elementov. Ti so lahko poljubnih dimenzij in tipov (denimo slika, video, flash, HTML5, iFrame). AdBreak obenem omogoča enostavno implementacijo video predvajalnika s popolno funkcionalnostjo predvajanja.
Programska oprema za doseganje ciljne skupine ob pravem času na pravi napravi
V povezavi s programsko opremo iPROM Cloud se naročniki lahko poslužujejo vseh najsodobnejših oblik ciljanja za boljši izkoristek svojih medijskih sredstev (tehnološko, vedenjsko, kontekstualno ciljanje itd.). Programska oprema iPROM Cloud omogoča poleg tega hkratno oglaševanje in ciljanje na več napravah hkrati, s čimer zagotavlja celostno rešitev za naročnike, ki želijo izkoristiti vse prednosti ciljanja na več napravah hkrati, v povezavi s premium oglasnim formatom.
Nov oglasni format predstavlja nadaljevanje iPROM-ovega uveljavljanja inovativnih, naprednih in interaktivnih oglasnih formatov v slovenski digitalni medijski prostor.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilna spletna medijska agencija na domačem trgu, ki nudi celovite rešitve za digitalno komuniciranje. Naročnikom zagotavlja pripravo, organizacijo in izvedbo izključno takšnih digitalnih oglaševalskih akcij, ki prinašajo merljive in vidne rezultate. Širok nabor edinstvenih tehnoloških in medijskih rešitev (iPROM AD Server, iPROM Central, iPROM Video, iPROM Svetovanje, iPROM Social, iPROM Search, iPROM Cloud, iPROM Mobile) omogoča izvedbo najobsežnejših in najzahtevnejših digitalnih trženjskih strategij, njihovo optimizacijo in končen uspeh.
Podjetje je zavezano neodvisnosti in transparentnosti, saj le tako zagotavlja najširši nabor medijskih rešitev v digitalnem okolju - od oglaševanja na vsebinskih spletnih medijih, družabnih omrežij do virusnega oglaševanja in oglaševanja v iskalnikih. Celoten medijski zakup, ki ga opravlja iPROM, temelji na t. i. programski opremi za zakup v oblaku (»Cloud Media Buying«), ki jo razvijajo v družbi iPROM. Lastne programske rešitve zagotavljajo celostno analitiko in dinamično optimizacijo porabe sredstev pri vseh oblikah zakupa medijskega prostora. iPROM sledi smernicam IAB na področju tehnologije za serviranje oglasov, video oglaševanja, obogatenih spletnih oglasov in mobilnih oglasov.
Dodatne informacije:
Nina Bilban
iPROM, d. o. o.
Šlandrova ulica 4b
1231 Ljubljana - Črnuče
T: 01/ 51 10 787
F: 01/ 51 10 783
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
S: www.iprom.si