Oglaševanje na osnovi vedenjskih vzorcev uporabnikov spleta
- Podrobnosti
- Kategorija: Računalništvo
Podjetje iPROM je del poslovne in medijske rešitve iPROM AD Server, ki je namenjena podpori spletnim medijem, dopolnilo z novim modulom za optimizacijo oglasnih kapacitet na osnovi vedenjskih vzorcev. Nova rešitev spletnim medijem prinaša do 40 odstotkov večje oglasne zmogljivosti pri ciljanju na določen segment uporabnikov, kupcem oglasnega prostora na medijih, podprtih z iPROMOVO tehnologijo, pa boljše rezultate oglaševanja ob nespremenjenem vložku v medijski zakup.
»V spletnem medijskem prostoru so različne oblike ciljanja trend. Zmogljivosti oglasnega prostora v rubrikah spletnih medijev, ki prinašajo dobre konverzije, pa so večkrat polno zasedene,« je povedal Simon Cetin, direktor podjetja iPROM. »Nova rešitev spletnim medijem omogoča, da kjerkoli na spletnem mediju prikazujejo oglase natančno določeni skupini uporabnikov z vnaprej določeno frekvenco. Spletni mediji s tem povečujejo svoje trženjske zmogljivosti, naročnikom pa ponujajo rešitve, ki ob nespremenjenih sredstvih prinašajo boljše rezultate. Medij si s tem zagotovi konkurenčno prednost.«
iPROM AD Server spremlja zanimanje in vedenje izbranih ciljnih skupin na spletnem mediju, nato pa tem skupinam prikazuje ciljane oglase ne glede na rubriko medija, v kateri se nahajajo. Rešitev za optimizacijo medijskega prostora na osnovi vedenjskih vzorcev je bila razvita na podlagi spoznanj in izkušenj s področja standardnega ciljanja glede na zanimanje uporabnikov. Podpira sočasno kombinacijo vseh standardnih parametrov za ciljanje rešitve iPROM AD Server.
O podjetju iPROM
iPROM je vodilna spletna oglaševalska agencija, ki svojim naročnikom zagotavlja pripravo, organizacijo in izvedbo izključno takšnih spletnih oglaševalskih akcij, ki prinašajo merljive in vidne rezultate. Širok nabor edinstvenih tehnoloških in medijskih rešitev (iPROM DIREKT, iPROM VIDEO, iPROM CENTRAL, iPROM MEDIA, iPROM NEOS, iPROM ADPANEL, iPROM SOCIAL in iPROM AD Server) omogoča izvedbo najobsežnejših in najzahtevnejših marketinških strategij, njihovo optimizacijo in končen uspeh.
Podjetje je zavezano neodvisnosti od medijev, saj le tako zagotavlja najširši medijski nabor - od oglaševanja na vsebinskih spletnih medijih, medijih s spleta 2.0 do virusnega oglaševanja in oglaševanja v iskalnikih. iPROM sledi trem osnovnim merskim standardom IAB: serviranje oglasov, video oglaševanje in obogateni spletni oglasi.
Dodatne informacije:
Simon Cetin
Naslov: iPROM, d. o. o.
Marjekova 4
1000 Ljubljana
T: 01/ 51 10 782
F: 01/ 51 10 783
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
S: www.iprom.si