Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Adobe je nadgradil zmogljivosti prodaje oglasnega prostora v socialnih omrežjih s podpisom pogodbe o partnerstvu z razvojno skupino večkanalnih oglasno tržnih programskih rešitev, Efficient Frontier.


Adobe bo v svoj obstoječi sistemski paket Digital Marketing Suite integriral Efficient Frontierjeve večkanalne oglasno kampanjske zmogljivosti z možnostjo neposredne optimizacije in analize oglaševanja. Omenjeni paket že omogoča sistemsko večkanalno upravljanje oglaševalskih podatkov in obračunavanje storitve oglaševanja.

Nadgradnja bo omogočala oglaševalcem, oglaševalskim agencijam in založnikom bolj kompleksno napredno upravljanje z oglasi, neposreden vpogled v poročila in analizo same učinkovitosti oglaševanja. Omogočala bo tudi personalizirano upravljanje, večkanalno upravljanje kampanj in obračunavanje glede na vrsto medijskega kanala.

Efficient Frontierjevi algoritmi optimizacije oglaševanja zagotavljajo možnosti predvidevanja učinkovitosti le tega, kar daje večjo investicijsko učinkovitost in upravičenost samim oglaševalcem, ki najemajo storitve oglaševanja tudi preko socialnih omrežij, kot je Facebook. Omogočajo tudi samodejno učinkovitejše kombiniranje več sorodnih oglaševalskih vsebin.

Naštete zmogljivosti bodo integrirane v obstoječ Facebookov sistem zakupa oglaševalskega prostora v Adobeovi opciji SearchCenter+.

Efficient Frontier ponuja tudi možnost vzporednega upravljanja oglaševanja in analizo le tega v različnih socialnih omrežjih s pomočjo Adobe SocialAnalytics.

Več informacij na www.adobe.com.