Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Nova platforma Smart Product App je celostni delovni sistem v oblaku z vsemi procesi tiskarne na enem mestu.
Podjetje Heidelberger je že jeseni 2021 prvič ponudilo aplikacijo Prinect v oblaku, in sicer z modulom "Print Shop Analytics". Po aktualnih napovedih podjetja bo Prinect odslej z vsemi svojimi aplikacijami celostna delovna platforma v oblaku. Paket programskih orodij Prinect Workflow-Suite je bil popolnoma na novo razvit in bo omogočal upravljanje delovnih procesov tiskarn v oblaku pod imenom "Prinect Direct". Z orodjem "Smart Product App" je že na voljo aplikacija za povečanje učinkovitosti priprave v oblaku. Po Heidelbergovih navedbah bodo ostala orodja oziroma spletne aplikacije v oblaku sledile kmalu. Koncept v oblaku predvsem avtomatizira procese ustvarjanja nalogov in priprave na tisk.

#heidelberg #prinect #smartproductapp #smartprintshop

Heidelberg linearni poslovni model se umika
Družba Heidelberger s konceptom Smart Print Shop popolnoma na novo razvija delovni sistem Prinect, s katerim bodo tiskarne v prihodnosti svoje procese upravljale v oblaku. Novi paket delovno procesnih orodij se bo imenoval "Prinect Direct", vse funkcije tega pa bodo strankam postopoma na voljo kot aplikacije v oblaku. Nove aplikacije oziroma orodja Prinect so zasnovana tako, da odpravljajo večino ročnega upravljanja v celotnem proizvodnem procesu tiskarne - od ustvarjanja nalogov do dostave končne tiskovine.

Smart Product App povečuje učinkovitost priprave na tisk
Po uvedbi spletnega orodja "Print Shop Analytics" jeseni 2021, ki strankam omogoča spremljanje ključnih kazalnikov učinkovitosti procesov tiskarne v realnem času, Heidelberg zdaj predstavlja novo aplikacijo "Smart Product App", drugo aplikacijo delovnega sistema Prinect v oblaku in paketa orodij "Prinect Direct". Aplikacija "Smart Product App" je zasnovana tako, da omogoča zanesljivo avtomatizacijo ustvarjanja nalogov v pripravi na tisk, ne da bi omejevala možnosti oblikovanja PDF predlog ali same tiskarske produkcije. Po navedbah proizvajalca je aplikacija enostavna za uporabo, v oblaku pa poleg izdelave nalogov zagotavlja tudi samodejni nadzor kakovosti nastalih PDF predlog za tisk.

Glavna novost delovanja sistema je, da se med seboj ne primerjajo le podatki PDF, temveč tudi vsi dodatni podatki opravila oziroma naloga, tudi tako imenovani nameni tiskovine. Aplikacijo "Smart Product App" lahko uporabljamo brez posebnega predhodnega znanja. Uporabniški vmesnik namreč intuitivno vodi vsakega posameznega uporabnika (naročnika tiskovine ali operaterja v tiskarni) skozi postopek ustvarjanja opravila vse do zagotovitve PDF predloge za tisk in po potrebi tudi njene odobritve za tisk. Cilj novega orodja je brezhibno in nedvoumno opredeljeno opravilo oziroma nalog ("pametni izdelek - Smart Product"), ki je sestavljen iz pripravljenega dokumenta PDF in želenih lastnosti tiskarskega izdelka. Z drugimi besedami s parametri za avtomatsko in avtonomno proizvodnjo tega vse od izdelave in vpenjanja plošč za tisk ter samega tiska ter se prek vsiljenih tiskarskih plošč avtonomno proizvaja neposredno v tiskarskem stroju.

Delovna platforma "Prinect Direct" naj bi se samostojno odločala o najbolj ekonomičnem proizvodnem postopku glede na okvirne podatke, ki so shranjeni v sistemu delovnih procesov; ročno upravljanje operaterjev tiskarne naj bi bilo popolnoma odpravljeno. Dejanska tiskarska produkcija se bo s delovno platformo v oblaku sicer še naprej izvajala s pomočjo inventarne programske opreme "Prinect Production Manager", ki je združljiva s konceptom "Prinect Direct". Novost "Smart Product App" bo uradno javnosti predstavljena v zadnjem četrtletju leta 2022 in bo podpirala večino komercialnih tiskovin. Po Heidelbergovih navedbah bo področje tiska etiket in embalaže podprto v kasnejših različicah.

Postopno uvajanje dodatnih aplikacij Prinect
Dodatne aplikacije Prinect v oblaku se bodo uvajale postopoma in v daljšem časovnem obdobju. Njihov končni namen je olajšati celovito digitalizacijo in avtomatizacijo tiskarske v smeri pametne tovarne. V prihodnosti bo novi delovni tok oziroma sistem "Prinect Direct" odpravil mejo med komercialnimi in proizvodnimi procesi ter zagotovil ustrezne funkcije v enem delovnem toku. Heidelberg pričakuje, da bo nov koncept predvsem povečal stroškovno učinkovitost tiskarn in v celoti izkoristil možnosti avtomatizacije. Uporabniki lahko do aplikacij Prinect dostopajo prek portala za stranke H+, ki je bil uveden lani, posodobitve programske opreme pa se lahko izvedejo neposredno v oblaku na način "over the air", kar ne zmoti ali prekine poslovanje tiskarne.

Dodana vrednost in varnost naložbe obstoječih klientov Prinect-a
Po navedbah proizvajalca lahko vse obstoječe stranke Prinect-a še naprej uporabljajo svoj delovni sistem, vključno s programom Prinect Production Manager. Oba sistemska svetova se bosta še naprej razvijala, pri čemer bo poudarek na novih funkcijah sistema Prinect Direct v oblaku. Vse nadaljnje aplikacije Prinect bodo združljive in bodo uporabljale obstoječe funkcije, na primer izhod za izdelavo tiskarskih form na podlagi upodobitvenega gonilnika Adobe (Adobe PDF Print Engine). Naložbe obstoječih obstoječih uporabnikov sistema Prinect bodo z novim razvojem "Prinect Direct" še dodatno nadgrajene v smeri zanesljivosti in tako varne, so sporočili iz Heidelberga.

Več informacij na www.heidelberg.com.