Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Tipografija: odnos med potrošniki in blagovnimi znamkami se spreminja (vir: Monotype).
Vsakoletno poročilo Monotype Studia o trendih na področju pisav je celovit vodnik po tem, kako tipografija oblikuje kulturo in poslovanje. Letos številni trendi poudarjajo, kako je digitalizacija spremenila tipografske metode za ustvarjanje privlačnih izkušenj z blagovnimi znamkami v teh "težkih in stresnih" časih. Oblikovalci so pri tem hitro odkrili nove tehnologije pisav, ki omogočajo razvoj privlačne tipografije v novih, virtualnih okoljih.

#monotype #typetrends #tipografija #tipografskitrendi #nft

"Letos smo prvič poskušali poročilo Type Trends uskladiti z dogajanji, ki nas ženejo, to so: okolje, pandemija, upočasnitev časa, hitro sprejemanje vsega digitalnega, družbeni mediji kot gonilo družbenih sprememb, nostalgija, raziskovanje dejstev, raznolikost proti koheziji in seveda skrb za sebe," pravi Charles Nix, kreativni direktor tipografij pri Monotype-u. "Rezultat je poklon celotni tipografski industriji, ki odraža in poganja našo kulturo."

Monotypejevi trendi na področju pisav so v skladu s spremembo paradigme, ki se je pojavila v zadnjih 12 mesecih in jo je sprožilo spreminjanje odnosa med blagovnimi znamkami in potrošniki. Ključni trendi na prvi pogled so:

NF-Type - naslednja velika stvar
Trend je v skladu s temo "Oblikovanje za metaverse". NFTji oziroma v tipografiji NF-Type trenutno odpira številne razgovore in razprav o tem, kako lahko uvedemo inovacije pri licenciranju in distribuciji pisav na decentraliziranem trgu. Animation Weird Whales 12-letnega Benjamina Ahmeda (@ObiWanBenoni), Brikfont Craiga Warda in skupnost Font DOT kažejo, kako zelo je ta kategorija v vzponu.

Graciozni serifi se vračajo
Spet so v ospredju drobni, vitki serifi. Trend "vitkih nog" je prefinjena posodobitev trenda mehke ostrine lanskega leta, ko so bili v modi krepki, ukrivljeni serifi. Sodelovanje med ameriško agencijo Collins in švicarsko tiskarno Dinamo pri oblikovanju blagovne znamke simfoničnega orkestra San Francisco je lep primer izvajanja tega trenda.

Mešanica stilov - nova tipografska raznolikost
Vplivneži, skupnosti in celotna kultura so sprejeli raznolikost, fluidnost, dvoumnost in integracijo. Mešanica slogov je tipografska raznolikost, ki združuje več slogov pisave v eno identiteto, da se raznolikost spremeni v podobnost. Oblikovanje knjige "Innovation by Design" (založnik: Fast Company; agencija: Triboro) in nova identiteta blagovne znamke Henkel (agencija: Interbrand) sta le dva primera, da nas razlike med nami opredeljujejo.

Flux - vse teče
Medtem ko ste spali, je vse oživelo. Knjige so začele govoriti. Uokvirjene slike so se začele premikati in spreminjati. Plakati so postali animirane 2D površine. V filmu Im Fluss je tok zgodbe hiperkinetičen, včasih živahen, včasih spremenljiv, vedno v gibanju. Agencije Studio Dumbar in Robu ter blagovna znamka MIDI podjetja Pentagram sooblikujejo ta sedemdelni trend.

Novi mladi stil
V tem trendu je prisotna razširjena stopnja neomejenosti: Na eni strani so pisave z organskimi linijami in razpotegnjenimi krivuljami, ki jih navdihujeta narava in biotska raznovrstnost. Po drugi strani pa gre za psihedelične, tekoče oblike v modi. Pogosto jih je težko brati, kar je namig na čas pandemije, ki nas je včasih bolj, včasih manj begal. Avstralska blagovna znamka dobrega počutja LBDO (agencija: Universal Favourite) in naslovnica albuma "Visionair" nizozemskega dua Ingi Visions (oblikovanje: Studio Airport) ustvarjata prilagodljiv jezik s pomočjo pisave.

Več informacij na www.monotype.com.