Evropska industrijska krovna organizacija Intergraf je objavila pregled raziskave z naslovom "Primerjava tiskanih in digitalnih medijev", ki vsebuje analize trajnosti, učinkovitosti in percepcije, povezane s tiskanimi in digitalnimi komunikacijskimi mediji. Pregled povzema ugotovitve iz več kot 75 študij in naj bi pomagal razumeti vloge različnih medijev v komunikaciji. Pregled raziskave se osredotoča na štiri teme: trajnost, branje, trženje in "digitalni razkorak".
#intergraf #digitalnimedij #tisk #tiskovine #raziskava #trend #trajnost #branje #trženje #marketing #digitalnirazkorak
Tema trajnosti izziva prevladujoče nesporazume o vplivu tiskanih in digitalnih medijev na okolje. Intergraf posebej poudarja, da ima digitalni sektor vedno večji ekološki odtis, če pogledamo globalne emisije, porabo energije in proizvodnjo odpadkov. Analiza poudarja potrebo po kritični oceni vrednotenja življenjskega cikla, ki je lahko pristransko zaradi temeljnih predpostavk.
V zvezi z bralnim razumevanjem in rekreativnim branjem poročilo poudarja, da so tiskani mediji še vedno ključni za bralno razumevanje, zadrževanje in učenje. Čeprav digitalni mediji širijo definicijo branja, ne bodo nadomestili edinstvenih prednosti, ki jih ponujajo tiskani mediji. Oba medija ponujata različne prednosti in ju je treba obravnavati kot komplementarna in ne zamenljiva oziroma izključujoča.
Kljub vzponu digitalnega trženja tiskani marketing pomembno prispeva k spletnemu marketingu, še piše v pregledu. V pregledu je prikazano, kako tiskani mediji izboljšujejo digitalne kampanje s povečanjem spletne vključenosti, ohranjanjem zvestobe strank in spodbujanjem nakupovalnega vedenja. Edinstvena moč tiskvovin "Lock-in-Power" ponuja podjetjem dragoceno orodje za ohranjanje zvestobe strank.
Digitalni razkorak
Drugi poudarek je na nenehnem tako imenovanem "digitalnem razkoraku" EU. Ta vrzel se kaže v neenakosti glede daostopa do digitalnih medijev, spretnostih njihove uporabe in vključevanju v različna digitalna področja, kot so e-zdravje, e-uprava in e-bančništvo. Poročilo izpostavlja nenehne izzive in potrebo po tisku, da se zagotovi, da lahko vsebine učinkovito dosežejo vse državljane.
Intergrafov pregled raziskav poziva k prepoznavanju zapletenosti primerjave tiskanih in digitalnih medijev. Zavzema se za uravnoteženo perspektivo, ki izpostavlja komplementarne prednosti vsakega medija, namesto da bi nanje gledala kot na izključujoče nadomestke. Poleg tega je potreben kritičen pristop k metodologijam, uporabljenim v študijah za vrednotenje teh komunikacijskih sredstev. Raziskovalni projekt, ki ga izvaja Intergraf, je namenjen informiranju prihodnjih razprav in strategij na področjih komuniciranja, trženja in trajnosti ter spodbujanju bolj niansiranega razumevanja interakcije med tiskanimi in digitalnimi mediji.
Pregled raziskave "Primerjava tiskanih in digitalnih medijev" je na voljo na spletni strani Intergraf.
Več informacij na www.intergraf.eu.