Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Pod ključno besedo - Človeški tipi - poročilo izpostavlja trend, ki poudarja odnos med ustvarjalnostjo in umetno inteligenco. Primer Nutelle: Nutellin algoritem pakiranja je leta 2017 ustvaril več kot sedem milijonov različnih dizajnov za kozarce Nutelle. (Vir: Monotype)
Ponudnik pisav Monotype je izdal svoje poročilo Type Trends 2025. Novo poročilo z naslovom Re:Vision želi blagovnim znamkam, oblikovalcem, agencijam in kreativcem po vsem svetu ponuditi vpogled na to, kako oblikovanje in tipografija zajemata kulturni in ustvarjalni duh časa v dobi pospešenih družbenih in tehnoloških sprememb.

#monotype #typetrends #2025 #tipografija #revision

Poročilo o trendih Re:Vision predstavlja šest tem, v katerih ima dizajn dinamično in ključno vlogo. Avtorji raziskujejo, kako bi ustvarjalnost in inovativnost lahko rešili probleme, spodbudili povezovanje in vključevanje ter navdihnili trende prihodnosti:

Conflict & Peace (Konflikt in mir): Ta trend raziskuje nujno vlogo oblikovanja in tipografije kot sredstva za izražanje, komuniciranje in obdelavo konfliktov. Medtem ko se pisave včasih zdijo nevidne, lahko simbolizirajo ideje in delujejo kot metafora za razdeljenost. Conflict & Peace posebej obravnava resnične primere oblikovalcev in ustvarjalcev, ki so jih prizadeli trajajoči konflikti, denimo v Ukrajini in na Bližnjem vzhodu, ter poudarja vlogo ustvarjalnosti v času krize.
Human Types (Človeški tipi): trend, ki raziskuje odnos med ustvarjalnostjo in umetno inteligenco. Human Types proučuje pojav novih tehnologij in poskuša odgovoriti na to, kako lahko človeška ustvarjalnost obstaja in se razvija v simbiozi z umetno inteligenco – skupaj za doseganje rezultatov, ki samoumevno ne bi bili mogoči.

In Life Cycle (V življenjskem ciklu): v tem poglavju je poudarek na življenjskem ciklu, staranju ter obliki in funkciji pisav v generacijskem kontinuumu. Ti trendi raziskujejo fascinacijo medijev s primerjavo generacije Z s prejšnjimi generacijami, pa tudi družbene medije, osebno blagovno znamko in vse večje povpraševanje po niansah v našem hiperpersonaliziranem vsakdanjem življenju.

Sound & Vision (Zvok in slika): Sound & Vision zajema neraziskano razmerje med pisanjem in zvokom. Oba pomenita več kot besede in dolgoročno pritegneta naše čute. So tudi ključni sestavni deli našega razumevanja glasnosti – pogosto se povečajo, ko združimo zvok in pisavo.

Freedom, Law & Order (Svoboda, zakon in red): Ta trend gleda na zakon in red, kot sta predstavljena in zakodirana skozi pisavo – odnos, ki podpira komunikacijo na mestih, kot so protesti in nasprotni protesti ali v časopisih in pandemijsko propagandnih videoposnetkih – povsod, kjer je pisava medij svobode, izražene, dogovorjene in včasih ponovno zahtevane.

Hot & Wet (Vroče jn mokro): ta trend kaže, kako oblikovalci uporabljajo tipografijo v kontekstu podnebne krize – raziskujejo ta tip kot močno sredstvo v pripovedi o podnebnih spremembah in kako lahko vizualna komunikacija navdihne individualno in skupno delovanje.

Type Trends 2025 je zasnoval Charles Nix, višji izvršni kreativni direktor pri Monotype, skupaj z izvršnima kreativnima direktorjema Philom Garnhamom in Tomom Foleyjem. Marie Boulanger, vodja oblikovalske skupine pri Monotype, je bila odgovorna za kreativno zasnovo poročila.

PrivMonotype pravijo, da se nameravajo tekom leta poglobiti v vsako od teh šestih tem, pri čemer bodo sodelovali z različnimi ustvarjalnimi partnerji, da bi poglobljeno raziskali trende in preučili načine, na katere kreativci in vizualna kultura oblikujejo globalni diskurz. Celotno poročilo Re:Vision 2025 je na voljo za prenos tukaj.

Več informacij na www.monotype.com.