Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Simpozij bo ponudil vpogled v teme povezane s strategijami in razvojem spletnega tiska.
Simpozij Online Print Symposium, ki bo junija v Münchnu (Nemčija), bo programsko razširjen in bo vključeval nov format. V okviru predstavitvenega koncepta Insight Pitches se bodo imela prvič priložnost predstaviti zagonska podjetja (Start-up-i) in pokazati možnosti sodelovanja. Simpozij bo 8. in 9. junija 2021.

Poleg omenjenega bo mednarodno organiziran simpozij, tako kot v preteklih letih, ponudil vpogled v teme povezane s strategijami in razvojem spletnega tiska. Izbrani so bili že prvi govorci, strokovnjaki in slavnostni govorniki. Mlada zagonska podjetja se za predstavitve lahko prijavijo na https://www.online-print-symposium.de/en/startup-application. Prijave organizator sprejema do 31. marca 2021, končni izbor sodelujočih zagonskih podjetij pa bo znan v začetku aprila.

Med že potrjenimi govorci boste z Rolandom Kepplerjem, izvršnim direktorjem podjetja Onlineprinters, bodo gledalci lahko spoznali temo internacionalizacije v spletnem tisku. Ustanovitelj podjetja "print.com" Marco Aarnink in njegov glavni soustvarjalec Juriaan van Beelen bosta pokazala, kako lahko s svojo spletno aplikacijo preidete od zagonskega podjetja do vsestranskega spletnega tiskarja. Karim Bannour iz podjetja Marktplatz1 bo predstavil koncept Amazon Custom z vsemi njegovimi priložnostmi in tveganji uporabe. Haeme Ulrich iz švicarskega podjetja Publishing Blog bo predstavil temo digitalnega vodenja (Digital Leadership). Georg Hansbauer iz Testbirds pa se bo osredotočil na optimizacijo digitalnih izdelkov.


Več informacij v koledarju dogodkov.