Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Dvodnevni kongres Print & Digital Convention v Düsseldorfu je privabil več kot 1200 obiskovalcev.
Z okoli 1200 udeleženci se je nedavno uspešno zaključil šesti kongres Print & Digital Convention. Na dogodku je sodelovalo 70 razstavljavcev, med njimi Canon, FKS, Horizon, Konica Minolta, Kurz in Xerox, ter 47 govorcev, ki so delili svoje strokovno znanje in spoznanja z obiskovalci v skupno 38 predstavitvah.

#printdigital #kongres #drupa #digitalnitisk #embalaza

Koncept kongresnega sejma je v Düsseldorfu (Nemčija) ponovno poskrbel za komunikativno in delovno vzdušje ter za intenzivno mreženje in prenos znanja na razstavnih prostorih in predavanjih. Ponudil je tudi vznemirljiv vpogled v inovativne v prakso usmerjene rešitve na področju aplikacij tiska in embalaže. Letošnji dogodek je podprlo več kot 20 odstotkov novih razstavljavcev.

»Tukaj skrbniki blagovnih znamk, agencije in medijski strokovnjaki najdejo konkretne rešitve, s katerimi lahko učinkovito izvajajo svoje marketinške strategije,« pojasnjuje Sabine Geldermann, direktorica sejma Drupa, Printing Technologies Messe Düsseldorf. »Print & Digital Convention je tudi letos prepričal s svojo vrednostjo v praksi, konkretnimi aplikacijami in celovitim znanjem, ki smo ga posredovali na različnih predavanjih. Uspeh nam kaže, da smo na pravi poti in da smo z našimi temami in ponudbami uspešni", je še dodala.

Devet izpostavljenih projektov je bilo v središču pozornosti številnih obiskovalcev, s konkretnimi aplikacijami so pokazali, kaj je mogoče z interakcijo digitalnega tiska, tehnologije digitalnih medijev, aplikacij za tisk in večkanalnih rešitev trženja. Za izvedbo ključnih projektov so se združili strokovnjaki vzdolž celotne dobavne verige in v vznemirljivem sodelovanju razvili različne primere dobre prakse posebej za dogodek.

Potreba po neodvisnih in kvalificiranih informacijah o temah, kot so trajnost, varstvo okolja in podnebja, krožno gospodarstvo, standardi, funkcije in veljavna zakonodaja, je večja kot kdaj koli prej. Vodniki po trajnostnih medijih, ki so bili prvič uradno predstavljeni tekom dogodka, naj bi postali baza znanja za trajnostno založništvo. Sponzorja projekta sta UmDEX industrijska pobuda in medijska produkcijska strokovna zveza, predstavitveni partnerji pa Inapa Nemčija, Canon Nemčija in Drupa.

Naslednji kongres Print & Digital Convention bo potekal od 28. maja do 7. junija 2024 v okviru sejma Drupa 2024. Print & Digital Convention bo organiziral tudi kongresni dan v konceptu Drupa Cube. Združenje medijske produkcije bo organiziral tudi uradne vodene oglede po sejmu. Glavne teme teh vodenih ogledov bodo trajnost, dodelava in programatični tisk.

Več informacij v koledarju dogodkov.