- Ponudniki tiskarskih storitev (PTS) morajo ubrati svetovalski pristop, če želijo biti komunikacijski partnerji svojim strankam.
- PTS morajo tesno sodelovati s strankami, da bi jim prikazali povrnitev naložbe v tisk.
Canon Europe je objavil svoje četrto poročilo Insight Report - The Bigger Picture: Your customer's view of the value of print (Širši vpogled: Kaj vaše stranke menijo o vrednosti tiska), ki predstavlja poglobljeno študijo stališč in preferenc evropskih poslovnežev, ki naročajo tiskarske storitve. Canonova raziskava razkriva, da morajo ponudniki tiskarskih storitev (PTS) za rast poslovanja izboljšati komunikacijo s strankami, pokazati možnosti povrnitve naložbe v tisk in okrepiti odnose s strankami s svetovalnim pristopom.
V okviru raziskave je bilo sprva opravljenih 420 telefonskih pogovorov s kadri, ki odločajo v korporacijah, marketinških in kreativnih agencijah v 18 evropskih državah. Zatem so opravili 30 pogovorov z odjemalci tiska, pri katerih so podrobneje raziskali izzive in priložnosti, ki jih je pokazala prvotna raziskava.
Opravljeni intervjuji so potrdili, da mnogo PTS zamuja priložnosti, da bi svojim strankam pokazali prednosti in rezultate storitev, ki jih ponujajo. Naročniki tiskarskih storitev imajo občutek, da v nasprotju z drugimi komunikacijskimi partnerji, kot so oglaševalske agencije in marketinški svetovalci, ki poskušajo razumeti njihov posel, PTS tega ne delajo in so zato obravnavani kot dobavitelji namesto partnerji. Ključna področja, zaradi katerih bi jim bilo sodelovanje s PTS lažje, so ponudba inovativnih rešitev, bolj proaktivno informiranje in svetovanje ter boljše razumevanje njihovih potreb in izzivov.
Večina vprašanih je menila, da mnogi PTS uporabljajo preveč tehničen jezik in terminologijo. To je eden od dejavnikov, ki vplivajo na poznavanje prednosti in potenciala najnovejših digitalnih tiskarskih storitev in tehnologij. Denimo, 36 odstotkov naročnikov ne pozna tiskanja na zahtevo, 32 odstotkov ni vedelo za tisk majhnih naklad, 24 odstotkov ne pozna personalizirane direktne pošte in kar 59 odstotkov se še ni srečalo s transpromocijskim tiskom. Vseeno pa se je med raziskavo izkazalo, da kljub temu, da so naročniki trdili, da ne vedo za te aplikacije, jih poznajo, vendar pod drugačnimi nazivi. Stranka, ki je izjavila, da ne pozna transpromocijskega tiska, ga pozna kot »marketing praznega prostora«. Zaradi velikega števila strank, ki ne poznajo koristi aplikacij digitalnega tiska, imajo PTS jasno priložnost, da to vrzel zapolnijo s svojim znanjem.
Skoraj polovica naročnikov svojih PTS ne razume kot virov za spoznavanje inovativnih razvojnih rešitev v industriji. Samo 27 odstotkov vprašanih je namreč zadovoljnih s proaktivnim svetovanjem in vodenjem svojega PTS, samo 18 odstotkov pa je izrazilo zadovoljstvo z informacijami, ki jim jih o možnostih in alternativah daje ponudnik. Jasno je, da naročniki tiskarskih storitev pričakujejo, da PTS bolje poznajo njihovo poslovanje, prav tako pa pogrešajo proaktivnejše nasvete in priporočila.
Druga priložnost, ki jo izpostavlja poročilo, je prikaz povrnitve naložbe v tisk. Čeprav profesionalno natisnjena komunikacija igra pomembno vlogo v komunikacijski strategiji 87 odstotkov evropskih podjetij, jih ima manj kot desetina nastavljene procese za ocenjevanje učinkovitosti storitev tiskanja, več kot četrtina pa sploh ne meri učinkovitosti ali povrnitve naložbe v tisk. To predstavlja priložnost za PTS, ki svojim strankam lahko svetujejo, kako meriti povrnitev naložbe v tisk.
Mark Lawn, direktor trženja profesionalnih rešitev tiska za Evropo v Canonu Europe, je o tem povedal: »Ko stranke izbirajo ponudnika storitev tiska, tri od štirih upoštevajo odnos, ki ga že imajo z njim, skoraj enako število pa upošteva njegovo strokovnost. To za PTS predstavlja odlično priložnost, da s strankami vzpostavijo svetovalno partnerstvo. Če postanejo zaupanja vreden svetovalec, PTS utrdijo in ohranijo odnose, poleg tega pa lahko izkoristijo priložnost za prodajo dodatnih storitev in povečanje dobičkonosnosti. Na Canonovem razstavnem prostoru je mogoče videti številne načine, kako lahko tiskarji pomagajo strankam komunicirati, študije primerov pa dokazujejo, kako je lahko svetovalni pristop ključ do uspeha.«
###
O Canonu Europe
Canon Europe je regijska prodajna in tržna podružnica za Canon Inc., navzoča v 116 državah in z več kot 11.000 zaposlenimi v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki (EMEA).
Canon je bil ustanovljen leta 1937 s ciljem izdelati najboljši fotoaparat za končne uporabnike, od takrat pa je Canonova strast pod sloganom Moč slike tehnologijo razširila na mnoga druga področja in ga učvrstila na vodilnem položaju na področju izdelkov za široko potrošnjo in profesionalnih rešitev za upodabljanje. Med njihovimi izdelki so digitalni kompaktni in zrcalno-refleksni fotoaparati, objektivi televizijskih kamer, prenosne rentgenske naprave ter večfunkcijski in produkcijski tiskalniki, ki jih dopolnjujejo storitve z dodano vrednostjo.
Canon veliko vlaga v raziskave in razvoj, da bi uporabnikom ponudil najinovativnejše naprave, ki jim omogočajo izražanje lastne ustvarjalnosti. Od ljubiteljskih fotografov do profesionalnih tiskarskih podjetij, Canon vsaki stranki omogoča, da živi svojo strast do slik.
Canon je prepričan, da je upoštevanje interesov družbe in okolja neločljiv del dobrih poslovnih praks. To izraža tudi skozi korporativno filozofijo Kyosei - živeti in delati za skupno dobro.
Več informacij o Canonu Europe je na voljo na: www.canon-europe.com.
O Canonu Adria d.o.o.
Canon Adria d.o.o. je podjetje s sedežem v Ljubljani, v lasti Canon CEE (Canon Central and East Europe). Poslanstvo podjetja Canon Adria je zagotavljanje trženja v Sloveniji in na Hrvaškem ter tehnične podpore za celotno področje Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore, Makedonije, Albanije in Kosova.
Več informacij o podjetju Canon Adria je na voljo na: www.canon.si.
PR kontakt:
Tomaž Lukman
MA marketing d.o.o.
Stara cesta 23
1360 Vrhnika
Tel.: +386 (1) 750 20 81
Mob.: +386 51 604 917
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Dodatne informacije:
Nataša Porenta
Canon Adria d.o.o.
Dunajska cesta 128a
1000 Ljubljana
Tel.: +386 (1) 530 87 20
Faks: +386 (1) 530 87 45
Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
www.canon.si