Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
2. novembra 2012 je 20-članski obor Drupe na konstitutivni seji sprejel odločitev, da Drupa ohrani 4-letni cikel organizacije. Odločitev je padla kljub želji vse več inovativnih proizvajalcev in distributerjev grafičnih rešitev, da bi bila Drupa na sporedu bolj pogosto.


Tako odločitev so po besedah Kaia Büntemeyerja, predsednika združenja za tiskarsko in papirno tehnologijo (Fachverband Druck-und Papiertechnik) pri federaciji VDMA (German Engineering Federation) in predsednika združenja za globalni tisk, sprejeli zaradi trenutno nepredvidljivih ekonomskih razmer in smernic trga. Kot drugi razlog po navedbah Wernerja Matthiasa Dornscheidta, direktorja Düsseldorfskega sejma, je do odločitve prišlo tudi zaradi dejstva, da Drupa postaja vse bolj B2B usmerjen sejem, na katerem se vse bolj sprejemajo dolgoročne poslovne odločitve. Povpraševanje in potrebe obiskovalcev je tako možno racionalno zadovoljiti v obdobju 4 let.
 
Poleg sprejetja nadaljnjega štiri letnega sejemskega cikla so sprejeli skrajšanje sejemskega dogodka z dveh tednov na 11 dni, tako bo prihodnja Drupa potekala od  31. maja do 10. junija 2016. Struktura obiskovalcev Drupe se je namreč spremenila. Na sejem ne prihajajo več večje skupine iz različnih mednarodno priznanih podjetij, prihajajo v večini vodilni, ki sprejemajo večje investicijske in poslovne odločitve, pravi  Werner Matthias Dornscheidt, CEO Düsseldorfskega sejma. Poleg omenjenega prihaja 52 odstotkov vodilnih iz Nemčije in okoliških držav, kar zaradi lažje dostopnosti sejma kaže nato, da sejem ni več potrebno razpotegniti če dva vikenda. Torej en vikend in devet delovnih dni predstavlja najbolj racionalno izvedbo dogodka.
 
Več informacij na www.drupa.com.