Ko nekdo naroči prospekt, ga ne naroči zato, ker ga tiskar lepo in dobro tiska, ampak zato ker želi pospešiti prodajo svojih izdelkov in storitev. In tukaj iščite rešitve,"je svetoval zbranim tiskarjem in grafičarjem v okviru Dneva grafike in pakiranja, ki je danes potekal na celjskem sejmišču.
Delo tiskarjev je drugačno in možnost za izhod iz krize bistveno večje, če tiskarji svojim kupcem nudijo popolno podporo. "Vrhunsko oblikovanje, analiza trga, segmentiranje, personalizacija, vse to je ponavadi povezano z digitalnim tiskom in drugimi storitvami kot je vzdrževanje baz podatkov. To je del posla, ki ga moramo razumeti kot svojega," razlaga Golob.
Razmere v grafični in tiskarski industriji so sicer zelo povezane z dogajanjem v gospodarstvu. Večji del denarja se namreč tako ali drugače vrti okoli oglaševanja oz. okoli prodaje izdelkov. Po Golobovih besedah so zato največja konkurenca tiskarjem drugi mediji oz. komunikacijski kanali, ki danes postajajo vse bolj pomembni. Grafična industrija naj bi se tako v prihodnje med drugim ukvarjala z vgrajevanjem interativnosti v tiskovine (vgrajevanje foto celic, senzorjev v tiskovine). Vse bolj pa bo pomembno tudi vprašanje ekologije.
Za več kliknite tukaj.
Več informacij na:
Nataša Vodušek Fras
M: 041 387 297
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
S: www.ce-sejem.si