Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Letošnjo Fespo je v njenih petih dneh obiskalo več kot 22.000 posameznikov. Skupno število vstopov pa je bilo kar 37.460. Letošnji dogodek se je zaključil 29. junija.


Obiskovalci so lahko spoznali inovativne digitalne tiskarske rešitve in sprejeli pomembne nakupne odločitve.

Po poročilih organizatorja je letošnji sejem obiskalo skoraj dve tretjini obiskovalcev iz tujine. Večji delež obiskovalcev je bilo odgovornih za ključne poslovne odločitve, kar  71,3 odstotkov teh je prišlo z namenom priti do nakupne odločitve, kar je nov rekord v seriji organizacij Fespe.

Iz področij Azije in Avstralije je v primerjavi s statistiko Fespe 2010 prišlo 66 odstotkov več obiskovalcev; iz Severne Amerike pa je zaznan porast obiskovalcev za 45 odstotkov; obiskovalcev iz južne Afrike pa se je podvojilo. V primerjavi s Fespo 2010 je skupno število obiskovalcev naraslo za 15 odstotkov.

Večina obiskovalcev je prišla iz Velike Britanije, mod ostalimi večjimi deleži obiskovalcev pa so še Nemčija, Beneluks, Francija, Italija in Španija. London je predstavljal idealno mesto dogodka tudi za interesente iz skandinavskih in baltskih držav. Iz teh držav je v primerjavi s Fespo 2010 prišlo kar 68 odstotkov več obiskovalcev.

Več informacij na www.fespa.com/london.