Po treh četrtletjih lani je Heidelberg doživel upad prodaje kot pričakovano. 40 milijonov leto poprej, 95 milijonov Evrov upada pa preteklo leto. Strukturne spremembe v vodstvu so poslovne rezultate le še podkrepile. Upad prodaje je bil posledično pričakovan tudi v azijski regiji.
Po devetih mesecih poslovnega leta 2014/2015 (od 1. aprila do 31. decembra 2014) so bila strateška dejanja vodstva Heidelberg usmerjena v optimizacijo portfelja, ki naj bi bil odslej predvsem učinkovitejši oziroma donosnejši v aktualnem poslovnem letu. Ponudba je nadgrajena predvsem v segmentu dodelavnih strojev in strojev za ofsetni tisk na pole, trgu pa bo predstavljena konec marca 2015.
V Heidelbergu za novo poslovno leto načrtujejo tudi znižanje prodajnih marž za najmanj 8 odstotkov, s čimer vodstvo verjame, da bo prodaja donosnejša in predvsem cenovno konkurenčnejša. Nadgradnja programa storitev in podpore, kot tudi področja ponudbe digitalnih rešitev, naj bi se približala sodobnim in prilagojenim potrebam uporabnikov, zato računajo tudi na večji pozitivni odziv trga.
S prevzemom belgijskega podjetja Blueprint Products je Heidelbereg storil prvi korak k širjenju poslovne strategije prodaje potrošnega materiala. Na digitalnem področju strojev so se povezal tudi s partnerji, kot so Gallus, Fuji in Ricoh. Posebnost je poslovni partner za razvoj programske opreme Neo7even. Na osnovi sodelovanja so bili razviti sistemi tiska 4D s funkcijo tiska na 3D-objekte, ki bodo prvim kupcem nameščeni tekom aktualnega poslovnega leta.
V Heidelbergu imajo plan, da v poslovno leto 2014/2015 zaključijo v skupne s 5 odstotki pod ravnjo lanskega.
Več informacij na www.heidelberg.com.