Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20150522 trusted brand 2015
Canon je v letošnji vseevropski potrošniški raziskavi Reader's Digest European Trusted Brands že devetič zapored prejel naziv najbolj zaupanja vredne blagovne znamke med fotoaparati in kamerami v Sloveniji. Slovenija je v raziskavo, ki se sicer izvaja že 15 let, vključena deveto leto. Revija Reader's Digest z raziskavo odkriva, katerim blagovnim znamkam v posameznih kategorijah Evropejci najbolj zaupajo.

»Ponosni smo, da so slovenski bralci revije Reader's Digest ponovno prepoznali inovativnost in kakovost Canonovih izdelkov ter nam v kategoriji fotoaparatov in kamer že devetič zapored podelili naziv najbolj zaupanja vredne blagovne znamke,« je povedal Goran Sretenoski, direktor podjetja Canon Adria. »Tudi v prihodnje bomo stremeli k razvoju naprednih in uporabnikom prijaznih izdelkov in uresničevali cilj, da je Canon udeležen pri sleherni nastali fotografiji.«

Raziskava Reader's Digest Trusted Brand je bila prvič objavljena leta 2001, Slovenija pa je vanjo vključena devet let.  Letošnja raziskava je bila izvedena v sedmih evropskih državah v šestih jezikih in je zajela skoraj 16.000 ljudi. Raziskavo je v Sloveniji izvedlo raziskovalno podjetje Mediana, naročnikom slovenske izdaje revije Reader's Digest pa je bilo poslanih 8013 vprašalnikov. Anketiranci so svojo izbrano najbolj zaupanja vredno blagovno znamko ocenjevali po petih značilnostih – kakovosti, odlični vrednosti, dobri podobi v javnosti, razumevanju potreb potrošnikov in verodostojnosti trditev izbrane blagovne znamke glede njene družbene odgovornosti. Več informacij o raziskavi je na voljo tukaj.

 ###

O Canonu Europe
Canon Europe je regijska prodajna in tržna podružnica za Canon Inc., navzoča v 116 državah in z več kot 17.000 zaposlenimi v Evropi, na Bližnjem vzhodu in v Afriki (EMEA).

Canon je bil ustanovljen leta 1937 s ciljem izdelati najboljši fotoaparat za končne uporabnike, od takrat pa je Canonova strast pod sloganom Moč slike tehnologijo razširila na mnoga druga področja in ga učvrstila na vodilnem položaju na področju izdelkov za široko potrošnjo in profesionalnih rešitev za upodabljanje. Med njihovimi izdelki so digitalni kompaktni in zrcalno-refleksni fotoaparati, objektivi televizijskih kamer, prenosne rentgenske naprave ter večfunkcijski in produkcijski tiskalniki, ki jih dopolnjujejo storitve z dodano vrednostjo.

Canon veliko vlaga v raziskave in razvoj, da bi uporabnikom ponudil najinovativnejše naprave, ki jim omogočajo izražanje lastne ustvarjalnosti. Od ljubiteljskih fotografov do profesionalnih tiskarskih podjetij, Canon vsaki stranki omogoča, da živi svojo strast do slik.

Canonova korporativna filozofija je Kyosei - »Živeti in delati skupaj za splošno dobro«. V regiji EMEA Canon Europe stremi k trajnostnemu poslovanju, osredotoča se na zmanjšanje svojega vpliva na okolje in z uporabo Canonovih izdelkov, rešitev in storitev pomaga strankam pri zmanjševanju njihovega. Canon je pridobil globalni certifikat ISO 14001, ki dokazuje upoštevanje vrhunskega okoljskega standarda.

Več informacij o Canonu Europe je na voljo na: www.canon-europe.com.

O Canonu Adria d. o. o.
Canon Adria d. o. o. je podjetje s sedežem v Ljubljani, v lasti Canon CEE (Canon Central and East Europe). Poslanstvo podjetja Canon Adria je zagotavljanje trženja v Sloveniji in na Hrvaškem ter tehnične podpore za celotno področje Slovenije, Hrvaške, Bosne in Hercegovine, Srbije, Črne gore, Makedonije, Albanije in Kosova.

Več informacij o podjetju Canon Adria je na voljo na: www.canon.si.