"Moja mala pisarna"
- Podrobnosti
- Kategorija: Ostalo
Paket Moja mala pisarna je namenjen predvsem novoustanovljenim podjetjem, pa tudi podjetjem, ki se ukvarjajo v glavnem z delom na posameznih projektih, ter vsem, ki želijo čimbolj znižati nujne stroške poslovanja, a ne na račun kakovosti storitev. Paketna ponudba poleg slednje zagotavlja tudi občuten prihranek pri času in denarju. Namesto množice računov je tako mesečno potrebno plačati le enega, kar se zelo pozna pri zniževanju stroškov bančnih provizijah, tako v okviru rešitev elektronskega bančništva za podjetja kot tudi pri fizičnem plačevanju na okencu. Tako je poleg dragocenega časa povprečno (glede na Pregled t arif za poslovanje preko transakcijskega računa, ki ga pripravlja Banka Slovenije) moč prihraniti kar 32,33 EUR, ob uporabi elektronskih bančnih poti pa povprečno 9,79 EUR na mesec. Paket Moja mala pisarna je pisan na kožo vsem podjetjem in organizacijam, ki želijo izkoristiti možnost pričetka poslovanja takoj po registraciji, namesto množice računov plačevati le enega, znižati stroške za poslovanje nujnih storitev, znižati stroške transakcij, prihraniti pri času, imeti in obdržati nadzor nad kakovostjo storitev ter biti bolj dinamični pri prilagajanju fluktuacijam v poslovanju.
Paket Moja mala pisarna vključuje najem opremljenega delovnega prostora ter računalniške opreme, vzdrževanje računalnika z vključenim varnostnim kopiranjem podatkov ter brezplačna sprotna odprava manjših težav in okvar, širokopasovni dostop do interneta, telefonsko številko, naročnino in aparat, računovodstvo, souporabo sejne sobe ali predavalnice, razvrščanje in posredovanje klicev ter vhodne pošte, izdelavo, urejanje in arhiviranje poslovne dokumentacije ter vse režijske stroške.
Za novoustanovljena mikro podjetja in samostojne podjetnike je privlačna predvsem vnaprej določena cena paketa, saj variabilni del vključuje le stroške telefonskih pogovorov in morebitne presežke kvot v paketu, kar omogoča natančnejše predvidevanje denarnega toka ter s tem tudi izboljšanje preglednosti celotnega poslovanja.
»Kljub svoji veliki skupni specifični teži v slovenskem gospodarstvu so mikro podjetja in samostojni podjetniki kot posamezni pravni subjekti le malokdaj deležni enake obravnave kot večja podjetja, za kar je običajno »kriv« prodajni model velikih ponudnikov storitev in izdelkov,« meni Boštjan Klajnščak, direktor podjetja Spisek. »Majhna in srednje velika podjetja skupaj s samostojnimi podjetniki predstavljajo 99% vseh podjetij v EU in ustvarijo med 40% in 50% svetovnega BDP, praktično povsod v regiji CEE pa so to večinoma mlada podjetja. Očitno je torej, da "veliki," pa najsi bo to država, ponudniki storitev ali katerakoli druga pravna oseba z obilico zaposlenih, namenjajo "malim" bistveno premalo pozornosti ter svojih razmišljanj. Kljub prislovični specifičnosti mikro in malih podjetij, na katero se ponavadi izgovarjajo veliki ponudniki, smo pri Spisku prepričani, da se potrebe in želje mikro podjetij med seboj ne razlikujejo prav veliko od poslovnih potreb velikih podjetij.«
Za podjetje Spisek je to prvi korak na poti k zagotavljanju popolnega nabora storitev za osnovno poslovanje mikro podjetij in samostojnih podjetnikov. Ti si lahko sedaj na enem mestu zagotovijo vse storitve, ki jih potrebujejo za takojšen začetek poslovanja, na voljo pa so tudi paketi in storitve za že delujoča podjetja.
###
O podjetju Spisek:
Podjetje Spisek d.o.o. je bilo ustanovljeno v začetku leta 2009. Od samega začetka poslovanja je cilj podjetja postati vodilni ponudnik storitev za mikro podjetja in samostojne podjetnike. Spisek s kombinacijo inovativnih trženjskih prijemov, fleksibilne in široke ponudbe ter dosedanjih izkušenj ustvarja Single Point of Contact za mala in mikro podjetja, kjer imajo le-ta možnost pridobiti zunanjega izvajalca za vse horizontalne funkcije podjetja na enem samem mestu, vključno s tistimi, ki so bile do sedaj »rezervirane« le za velike organizacije. Med naše največje konkurenčne prednosti uvrščamo znanje, temelječe na večletnih izkušnjah in podkrepljeno s poglobljenim spremljanjem trendov na področju informacijskih tehnologij ter problematike mikro in malih podjetij v Sloveniji in regiji CEE, ter poznavanje procesov in poslovne realnosti, tako iz perspektive velikega mednarodnega podjetja, kakor tudi iz gledišča malega podjetja in samostojnega podjetnika. Odlikujejo nas pristni medčloveški odnosi z mnogimi obstoječimi in potencialnimi poslovnimi partnerji, neobremenjena domišljija ter zmožnost hitrega in učinkovitega zbiranja podatkov ter analiziranja in objektivnega pregleda potenciala kateregakoli trga. Več informacij je na voljo na strani www.spisek.si.
Kontaktna oseba:
Boštjan Klajnščak
Spisek d.o.o.
T: 059 936151
E: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
W www.spisek.si