S končnim številom 43.775 obiskov in 23.137 posameznimi obiskovalci s celega sveta letošnja Fespa 2015 beleži nov rekord. Tudi končno število razstavljavcev, ki znaša 750 teh, je v skladu s pričakovanji organizatorja.
Le dva tedna po uradnem zaključku sejma Fespa je organizator podal povzetek dogajanja z uradnimi številkami obiska. Kljub takratni stavki železničarjev letošnja Fespa v Kölnu beleži rekordno število 43.775 obiskov, kar je 17 odstotkov več v primerjavi s Fespo 2013 v Londonu. Poleg rekordnega obiska je letošnji sejem digitalnega, tekstilnega in sitotiska uspeh tudi glede številčnejše zasedbe razstavljavcev.
Letošnji sejem je v končnem številu obiskalo 23.137 posameznikov, nekateri od teh več dni zapored. Višjo stopnjo obiska gre po besedah organizatorja pripisati celoviti ponudbi, s številnimi možnostmi delavnic s strani samih razstavljavcev.
Letošnji sejem so sestavljali štirje koncepti: Fespa (sitotisk, digitalni in tekstilni tisk), Fespa Fabric (oblačila in dekoracija), European Sign Expo (nenatisnjeni grafični izdelki) in Printeriors. V skupnem številu se je predstavilo 750 proizvajalcev in ponudnikov rešitev oziroma storitev.
Več informacij na www.fespa.com.