Tridnevni sejemski dogodek Viscom v Düsseldorfu (Nemčija) je v novembru 2015 zabeležil rahlo povečan obisk (skupno 10.338 obiskovalcev).
Četrtina 10.338 obiskovalcev je prišla iz tujine (lani skupno 10.064 obiskovalcev). Iz 30 nacij pa je bila sestavljena zasedba 307-ih razstavljavcev (lani 325 teh).
Po besedah organizatorja je sejem ponudil vpogled v celostno 360-stopinjsko medijsko komunikacijo. Videti je bilo tako tiskane (embalaž, panoji, plakati …), kot tudi netiskane elektronske (ekrani, splet) in druge promocijske rešitve. Zaznati je smernico, ki diktira večkanalno in medijsko soodvisno promocijo. Posamična promocija ni več konkurenčna!
Velika pozornost je bila namenjena področju Viscom World of Inspiration, v okviru katerega so bile predstavljene inovacije in podeljene nagrade dobrih praks.
Naslednji Viscom bo v Frankfurtu (Nemčija) od 2. do 4. novembra 2016.
Več informacij na www.viscom-messe.com.