Slabe tri mesece pred začetkom sejma Drupa (31. Maj 2016) je program predstavitve drupa cube dokončen, lokacije predstavitev in konferenc. Znan je tudi zmagovalec izbora partnerja inovacij, to je skupina Medici Group. Glavni izvršni direktor Frans Johansson je žirijo očaral s knjigo »Der Medici Effekt«. Pri žiriji je vzbudil največ pozornosti zaradi inovativnega razmišljanja izven običajnih okvirjev in grafičnih možnosti.
Svetovne in v javnosti dnevno uveljavljene blagovne znamke American Express, IBM, Microsoft, Volvo in Walt Disney Company bodo letos ponovno zaupane strateško kompetenten partnerju Medici Group. Program drupa cube bo po besedah organizatorja ponudil številne zanimive in inovativne rešitve/pristope za tiskarje oziroma medijsko industrijo na splošno, oglaševalske agencije, skrbnike blagovnih znamk in tudi same kupce/naročnike storitev.
Na otvoritvi 31. maja od 11.00 do 11.45 ure bo Frans Johannsson predstavil letošnji moto sejma »touch the future – Zgrabite prihodnost« in svoje presečno razmišljanje z vprašanjem, kaj se zgodi, ko revolucionarna tehnologija sreča 1000 let staro klasično? 2. junija pa nam bo od 11. do 11.45 ure predstavil dejanske primere in nove vizionarske možnosti poslovanja za prihodnost.
Drugi omembe vreden predavatelj pa je zagotovo Silas Amos, ustanovitelj podjetja Silas Amos Design Thought. Ta bo 6. junija med 11.00 in 11.45 uro predstavil svoje strateško sodelovanje in rešitve za priznana podjetja, kot so: Bacardi, Diageo, Heinz, Mars ali Unilever denimo.
Zagotovo ne gre zamuditi tudi predstavitve 8. junija med 11.00 in 11.45 uro, ki jo bo vodila Shane Wall, vodja tehnološke pisarne pri HP in globalni vodja laboratorijev HP Labs.
Letošnji koncept drupa cube je razdeljen na pet tem, ki bodo ločene po posameznih dvoranah vseh 11 dni sejma. Rešitve in projekti znotraj posamezne teme bodo postavljeni glede na namembnost specifični ciljni skupini in usmeritev.
Več informacij na www.drupa.com.