Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20160616 drupa16
Inovativnost navdihuje bodočnost grafične industrije.
Letošnjo Drupo je obiskalo 260.000 obiskovalcev iz 188 držav. V primerjavi s preteklo v letu 2012 to pomeni okvirno 54.500 manj, ko so v skupnem zabeležili 314.248 obiskovalcev. Večina razstavljavcev je sejem zapustila s poslovnim uspehom in optimizmom za naprej. Naslednja Drupa bo prav tako v Düsseldorfu (Nemčija) od 23. junija do 3. julija 2020.

Po besedah organizatorja je na sejmu prevladovalo dobro razpoloženje tako med razstavljavci, kot tudi obiskovalci, zato je bilo ponovno ustvarjeno idealno okolje za investicije in navezovanje novih stikov ter poslovnih odnosov. Ponovno je tisk dokazal, da se stalno spreminja in nas preseneča z novostmi, ki dajejo nov poslovni potencial. V skupno 19 dvoranah smo lahko doživeli inovativnost grafične industrije, ki navdihuje z optimistično prihodnostjo.

Analiza raziskave obiskovalcev je pokazala, da je svoje ključne investicijske oziroma poslovne odločitve prišlo sprejemati okoli 75-odstotkov. 54-odstotkov jih je prišlo celo z že konkretnimi poslovno investicijskim načrti. Po statistikah se pričakuje, da bo tudi na letošnji Drupi izvedenih 60 odstotkov vseh naročil, 30 odstotkov pa naknadno po Drupi v nekaj dneh.

Med obiskovalci ni bilo več opaziti večjih delegacij, je pa zato več posameznikov z vrst vodilnega kadra, zato so komunikacija in investicije bolj konkretne s hitro spremljajočimi odločitvami.

Več informacij www.drupa.com.