Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Nova Heidelbergova storitev v oblaku, Maintenance Manager, naj bi digitalizirala proces vzdrževanja strojev.
Podjetje Heidelberger z novim konceptom Maintenance Manager odslej ponuja orodje za upravljanje preventivnega vzdrževanja strojev v oblaku. Po navedbah podjetja so strojna vzdrževanja v tiskarnah doslej večinoma potekala na osnovi seznamov na papirju in v skladu z načrtom vzdrževanja, ki ga je določil Heidelberg, stranke pa so tega poljubno bolj ali manj natančno upoštevale. Novost so razvili v sodelovanju s podjetjem Docufy.

V novi spletni aplikaciji je mogoče načrtovati in samodejno nadzorovati potrebne vzdrževalne dejavnosti na podlagi podatkov pridobljenih s stroja in odvisnosti od intervala vzdrževanja in same dejanske uporabe stroja. Heidelbergov serviser s pomočjo nove storitve v oblaku naročila samodejno prejme na svojo mobilno napravo prek mobilne aplikacije, te pa obdela na kraju samem v prostorih stranke.

Aplikacija poleg naročil serviserju omogoča tudi dostop do podrobnih opisov korakov vzdrževanja v obliki besedila, skic in video posnetkov. Do omenjene aplikacije ima dostop tudi stranka oziroma odgovorni na strani stranke za področje vzdrževanja. Na ta način lahko določene težave odpravljajo in opravljajo vzdrževalna dela kar stranke same in ob morebitni pomoči asistenta podjetja Heidelberg. Storitev v oblaku naročila prednostno razvršča glede na nujnost, časovne zahteve in podatke IoT, ki jih s strojev v storitev posreduje tiskarna, za so "inteligentno kombinirana" in uporabnikom natančno prikažejo, kaj in kdaj je potrebno postoriti.

Dokumentacija zgodovine vzdrževanja
Po končanem delu se podatki shranijo v okolje Maintenance Manager, kar omogoča vsem z dostopom vpogled v vsa opravljena naročila, uporanbiki te podatke lahko koristijo v dokaz in revizije.

Heidelbergovo storitev Maintenance Manager lahko interesenti zakupijo kot del pogodbe o tisku (Print Site Contracts), ki temelji na količini tiska in uporabi stroja koristi. Ta deluje v povezavi z asistenčno storitvijo Heidelberg Assistant.

Več informacij na www.heidelberg.com.