Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Zlati sponzor sejma Print21 Beograd je bila vnovič Konica Minolta (vir: Print Magazin).
Po dveh dolgih letih prepovedi organizacije fizičnih dogodkov je Print21 Beograd med 10. in 11. 3. ponovno združil vse grafične pripadnike in navdušence. V organizaciji sorodne hrvaške grafične revije Print Magazin se je na sejmušči Belexpocentra v Beogradu (Srbija) odvil 2. zaporedni sejem.

#print21 #sejem

Zaradi ukinitev prepovedi druženja in organizacije večjih dogodkov je Print 21 požel veliko zanimanje in navdušenje, dobro staro je izpolnilo vsa pričakovanja, so bili enakega mnenja vsi obiskovalci in udeleženci sejma.

Zlati partner aktualnega sejma je bila ponovno Konica Minolta, ki je ponosna, da lahko podpre grafične dogodke, saj so izjemna priložnost za zbiranje novih kontaktov. Aktualni sejem pa je bil zaradi nedavne pandemije še posebej zanimiv in težko pričakovan. Temu v dokaz je izjemen interes po razstavljanju različnih podjetij, kot so: Biroeksim, Difol, Everest-Epson, Everest-StarJet, Fortuna Digital, Igepa Cartacell, Konica Minolta, New Name, Oracal Polikarbonati, Sitotehnika, Symbol Group, Toscana Systems in Xpro. Na skupno 13 razstavnih prostorih so obiskovalci lahko spoznali različne digitalne tiskarske rešitve, med njimi lateksne, UV, eko solventne, DTG in DTF, pestra je bila tudi ponudba rezalnikov, toplotnih stiskalnici, manjkalo ni niti programskih rešitev.

Največjega interesa je bil razumljivo deležen segment DTG in DTF tiskalniških rešitev za direktni tisk na tekstil, platno, sublimacijski papir in podobno. Zastopani so bili tako vstopni, kot tudi tovrstni najbolj napredni industrijski sistemi. Zanimive pa so bile tudi rešitve digitalnega tiska s pole, saj so tovrstni sistemi vse hitrejši, vse večja je njihova širina izpisa. Segment velikoformatnega tiska pa je pokazal, da ta trg po pandemiji kovida hitro okreva.

Več informacij na www.print-magazin.eu.