Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Na podlagi raziskav pri Konici Minolti drzno napovedujejo prihodnost industrije etiket in embalaže za leto 2022, na sliki sistem PKG-675i (vir: Konica Minolta).
Minili so časi, ko so bile embalaže in etikete zasnovane zgolj kot uporabne ali praktične za identifikacijo ali zaščito blaga in izdelkov. Zlasti z razmahom digitalne proizvodnje so etikete in embalaža zdaj sestavni del oblikovanja blagovne znamke in celotne nakupne izkušnje. Uporaba spremenljivih podatkov in prilagojenih rešitev po meri utira ponudnikom pot k povečanju profitnih marž. Leto, ki je pred nami, ponuja podjetjem/oblikovalcem etiket in embalaže številne nove priložnosti na področju digitalnega tiska, saj se svet po okrevanju pandemije preobrača in usmerja v obdobje stabilnosti, so prepričani pri Konici Minolti.

#konicaminolta #tiskembalaže #tisketiket

Z digitalno proizvodnjo ustvarite novo tržno priložnost
S stalnimi tehnološkimi inovacijami se bo vloga embalaže in etiket spremenila v dragoceno tržno komunikacijsko sredstvo. Embalaža ne bo več imela vloge prevoza nečesa v embalaži in etikete ne bodo več samo označevale, kaj je v embalaži. Trendi za leto 2022 bodo vključevali izboljšano dodelavo dodane vrednosti, večjo avtomatizacijo, spletno naročanje tiska in spletne trgovine tiskovin, ter seveda nezadržen prehod iz analognega v digitalni tisk.
 
Še naprej se bodo povečevale zahteve po celostnem proizvodnem procesu z več rešitvami "vse v enem". Večala se bo tudi potreba po proizvodnih napravah, ki potrebujejo manj usposobljenih operaterjev.

Pomembna orodja za posredovanje informacij in krepitev blagovne znamke
Vemo, da bodo etikete in embalaža še naprej tvorili dobavne verige osnovnih potrebščin, ter zagotavljale ključno orodje za posredovanje informacij in krepitev blagovne znamke. Zdravstveni, farmacevtski ter živilski (hrana in pijača) sektorji so med tistimi, ki bodo tudi v prihodnje predstavljali področja rasti digitalnega tiska etiket in embalaže.
 
Blagovne znamke bodo digitalni tisk uporabljale tudi za zagotavljanje večje angažiranosti in večjega zanimanja za svoje izdelke - vse to v bolj trajnostnem okolju. Hitro odzivanje z visoko avtomatiziranimi sistemi, ki proizvajajo majhne količine, je način za uspeh, ki blagovnim znamkam pomaga zadovoljiti hitro spreminjajoče se zahteve lastnih strank.

Poenostavitev proizvodnje za izpolnjevanje zahtev po hitrem odzivu
Usklajevanje strategij in taktik s pritiski, ki vplivajo na konkurenco in pričakovanja strank, je bistvenega pomena. Hkrati pa je treba poenostaviti proizvodnjo, da se izpolnijo zahteve po hitrem odzivu vse bolj zahtevnih strank. Programska oprema je prav tako ključna sestavina v želji po večji dobičkonosnosti.
 
Premislite o možnostih z zanimivimi rešitvami za etikete in embalažo
Od blizu vidimo, kako lastniki blagovnih znamk iščejo inovativne in zanimive tiskarske rešitve za komercialne in industrijske aplikacije. Z namensko globalno podporo, ki jo pri Konici Minolti zagotavljajo lokalno po vsem svetu, tesno sodelujejo s strankami in blagovnimi znamkami v okviru partnerskega pristopa, ter jim pomagajo premisliti o možnostih tiska.

Tudi rast e-trgovine je trend, ki opredeljuje nadaljnjo rast proizvodnje digitalne embalaže in etiket v prihodnosti, kar bo imelo velik vpliv na ponudnike. Zlasti se morajo biti sposobni hitro odzvati in razviti za e-trgovino specifične zasnove embalaže, ki rešujejo izzive, značilne za poštno distribucijo in ne za maloprodajo. V porastu sta tudi oblikovanje personaliziranih različic.

Kot globalni ponudnik tehnologije z lokalno storitveno strukturo, pri Konici Minolti v prihodnjih letih še vedno vidijo velike priložnosti za digitalni tisk, tako v proizvodnji etiket kot embalaže.
 
Izstopanje izdelkov na vse bolj natrpanem trgu
Tako menijo tudi raziskovalni analitiki. V poročilu "Smithers Future of Packaging Long-term Strategic Forecasts to 2030" je poudarjeno, da tehnološke izboljšave odpirajo vrata vse večjemu številu aplikacij embalaže. "Vse več blagovnih znamk želi, da njihova embalaža potrošniku pripoveduje zgodbo v upanju, da bo njihov izdelek izstopal na vse bolj natrpanem trgu," piše v poročilu. "Personalizacija blagovnim znamkam omogoča, da s potrošnikom vzpostavijo osebni stik v upanju, da bo pozitivna interakcija pomenila večjo prodajo v prihodnosti."
 
Podjetje Smithers je leta 2019 ocenilo trg digitalnega tiska za embalažo na 16,5 milijarde € (18,9 milijarde $) s skupno 2,54 milijona proizvedenih ton. Po ocenah naj bi do leta 2024 dosegel 10,9-odstotno skupno letno rast, ki bo enaka tudi po letu 2024.
 
Pandemija je pospeševalec digitalne proizvodnje
"Neizogibni pohod v smeri digitalne proizvodnje etiket in embalaže se pospešuje," je razvidno iz tržne perspektive družbe IDC z naslovom 'Growth Opportunities in Digital Label and Packaging' (dok. št. EUR146199521, avgust 2021). "Pandemija je služila kot motnja in pospeševalec," piše v poročilu. "Avtomatizacija je še ena digitalna spodbuda. Enostavno delovanje in avtomatizirani delovni postopki, ki jih omogoča digitalna tehnologija, spodbujajo rast poslovanja. Vključevanje nadaljnjih procesov, kot so digitalno lakiranje, digitalni reliefni tiska in izsekovanje, bodo pripomogli k znatni rasti procesne verige."

Končna ugotovitev: "Zdi se, da je tehtnica močno nagnjena v prid digitalni tehnologiji."
 
Digitalna proizvodnja etiket in embalaže se še naprej močno uveljavlja
Podjetje MGI Digital Technology  je napovedalo prihod AlphaJET, prvega eno-prehodnega digitalnega tiskarskega stroja 4.0 B1+, ki prvi na svetu s tehnologijo UV-barvil na vodni osnovi v enem koraku omogoča tisk in neposredno dodelavo v liniji in pomeni pomemben tehnološki korak naprej. Možnosti za tisk in izdelavo embalaže so neskončne.

Konica Minoltin vodilni produkcijski stroj za tisk etiket AccurioLabel 230, ki uporablja tehnologijo tonerja, še naprej utira nove poti in razumljivo so ponosni, da imajo zdaj več kot 850 namestitev po vsem svetu. Po IDC-jevi tržni napovedi 'Western Europe Digital Label and Packaging Printer Forecast, 2021-2025' se je tržni delež Konice Minolte v segmentu digitalnih strojev za tisk etiket in embalaže sedaj povečal na 19,9 %. Ta rast se bo nadaljevala. Etikete so trg, na katerega so vstopili pred komaj petimi leti, vendar so že osvojili petino dobav strojev za tisk etiket.
 
Po podatkih družbe IDC je bilo leta 2020 v Zahodni Evropi dobavljenih 186 digitalnih strojev za produkcijo etiket in embalaže (L&P) v vrednosti 85,3 milijona € (97,6 milijona $). Zahodnoevropski trg digitalnih produkcijskih strojev tipa L&P naj bi se med letoma 2020 in 2025 povečeval s 13,1 % letno stopnjo rasti (CAGR). Med L&P stroji imajo še vedno večji delež dobave strojev na osnovi tonerja. Pričakuje se, da se bodo dobave strojev za tisk etiket in embalaže povečale s 186 enot v letu 2020 na 344 enot v letu 2025.
 
Vsi se zavedamo, da so pandemične razmere povzročile izzive brez primere, vendar se osebni sestanki nadaljujejo in vrača se občutek normalnosti. Osebna srečanja bodo še pomembnejša na dogodkih, kot je svetovni sejem Labelexpo v Bruslju, kjer bo Konica Minolta od 11. do 14. septembra 2023 ponovno prisotna in se že veseli srečanj s strankami in potencialnimi kupci.

Poleg dogodkov v živo bo Konica Minolta še naprej krepila svojo spletno prisotnost, saj s partnerskim pristopom pomaga oblikovati ideje svojih strank - ne glede na "komunikacijski kanal". Njihova zaveza ostaja zagotavljanje najboljših možnih storitev vsem stranka.

Več informacij na www.konicaminolta.si.