Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Dogodek Medijski dan je z brezplačnimi oglednimi izvodi podprl tudi Grafičar.
V organizaciji Inštituta za medijske komunikacije Fakultete za elektrotehniko, računalništvo in informatiko, Univerze v Mariboru, je 19. maja letos potekal dogodek Medijski dan, katerega podpornik je bila tudi revija Grafičar. Na dogodku so bili navzoči zanimivimi govorci, ki so predstavili dinamičen medijski trg in izzive, s katerimi se soočajo medijski ustvarjalci.

#medijskidan #imedijskekomunikacije #graficar

V okviru pedagoškega procesa študijskega programa Medijske komunikacije na treh študijskih stopnjah želijo na Inštitutu za medijske komunikacije trgu ponuditi kakovosten in izobražen kader. V ta namen za študente organizirajo tudi številne izobraževalne dogodke, med katerimi je tudi Medijski dan. Ta se je v postpandemičnem času, v času, ko v bližini divja vojna, in ko se mediji soočajo z različnimi pritiski, posvetil prav tem izzivom. Tokrat teme so bile zato osredotočene na izziv, kako v tem turbulentnem okolju ohranjati profesionalno medijsko etiko. Gosti so v različnih debatah razkrili, da se medijska industrija vseh teh izzivov zaveda in da išče odgovore nanje.

Študentje so na dogodku lahko dobili vpogled v zelo dinamičen svet, a še zmeraj atraktiven svet medijske industrije. Uredništvo revije Grafičar pa je k dogodku prispevalo nekaj brezplačnih oglednih izvodov z informiranjem študentov o aktualnih grafičnih trendih. Utrinke z dogodka si lahko ogledate tukaj.

Več informacij na medijske.um.si.