Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
50 odstotkov več obiskovalcev konvencije Print & Digital.
Konvencijo Print & Digital (PDC) v Düsseldorfu je letos obiskalo več kot 1.250 obiskovalcev. Vzdušje je bilo za razliko od preteklega dogodka PDC več kot enkratno. Poleg tega se je obisk dogodka povečal kar za 50 odstotkov. Za organizatorje je to vrhunski rezultat, so zapisali v sporočilu za javnost.

#drupa #pdc #printdigital

Dogodek je obdelal devet tematskih področij s štirimi odri, 50 govorci, 19 polurnimi predstavitvami dnevno in 63 mednarodnimi razstavljavci, ki so udeležencem ponudili vpogled v prihodnost usmerjenih vsebin potenciala digitalnih tiskarskih aplikacij, večkanalnih rešitev, kreativne dodelave, in trajnostnih rešitev za embalažo.

Obiskovalci so bili še posebej zainteresirani za sedem vrhunsko izvedenih projektov, ki jih je z obiskovalci delilo podjetje f:mp. Ti projekti pomenijo "najboljšo prakso", ki je postala dejstvo ,kar je bil glavni moto konvencije Print & Digital: dogodek s konkretnimi in praktičnimi primeri.

Da bi navdušili nove in mlade ciljne skupine za tisk in embalažo, sta združenje Media Production Association in družba Messe Düsseldorf kot organizatorja kongresnega sejma sodelovala z inštitucijami Fritz-Henßler-Berufskolleg (FHBK) iz Dortmunda, Univerzo za medije v Stuttgartu, Akademie für Mode & Design (AMD) Düsseldorf in Berufskolleg Bachstraße iz Düsseldorfa. Tako so mladi talenti lahko spoznali grafično prihodnost neposredno od strokovnjakov na razstavnih prostorih in strokovnih predavanjih. Seznanili so se lahko z zanimivimi aplikacijami, ki jih ponujata tisk in embalaža.

Več informacij na www.messe-duesseldorf.com.