Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Nedavna obsežna študija "Touchpoint Decoder" dokazuje, da je tisk pomemben del oglaševalskih pristopov, celo povečuje promocijski učinek (na sliki pregled stičnih oglaševalskih točk).
Kanali oziroma točke promocije prek katerih potrošniki prihajajo v stik z oglasnimi sporočili, se v marketingu imenujejo "Touchpoints". Število teh stičnih točk je v zadnjih 15 letih digitalizacije eksplodiralo. Nedavna obsežna študija pa vkljub temu dejstvu jasno kaže, da tisk še vedno povečuje učinek promocije.

#marketing #oglasevanje #mediji #touchpoint

To navdušujoče dejstvo je že dolgo jasno mnogim v tiskarski industriji in v zadnjem času postaja vse bolj očitno. Tisk namreč potrjeno ustvarja čustveno privlačnost in zvestobo blagovni znamki – tudi med mlajšimi!

Aktualna študija "Touchpoint Decoder" organizacije [m]Science , neodvisno delujočega inštituta za raziskovanje trga in medijev mreže medijskih agencij GroupM, naj bi medijskim strokovnjakom zagotovila enoten standard ocen vseh preučenih stičnih točk promoviranja in jih prvič naredila med seboj primerljive neodvisno od vrste oziroma žanra promocije.

Kot zagotavlja [m]Science, študija, ki je bila izvedena konec leta 2021, temelji na kvantitativni raziskavi s skupno 18.000 sodelujočimi in 46.000 ocenami stičnih točk. Skupno je bilo pregledanih več kot 50 stičnih točk z vseh področij, pomembnih za oglaševalca (plačanih, lastniških in prihodkovnih dobičkonosnih oglasov). Vsaka stična točka je bila ocenjena glede na več kot 40 lastnosti (na primer "je zabavno" ali "spodbuja me, da prvič kupim izdelek"). Rezultati bi po njihovem mnenju morali veljati za vse oglaševalce in panoge, saj študija zagotavlja splošno oceno posamezne stične točke. Podatki so bili zbrani z implicitno merilno metodo (merjenje dražljaja-odziva), ki združuje smer odziva ("prehaja", "ne prehaja") z zahtevanim odzivnim časom za ovrednotenje stične točke. Čim krajši je odzivni čas, bokj ustrezen je promocijski pristop oziroma stična točka s potrošniki za njihovo nakupno konverzijo.

V marketingu so stične točke veliko več kot le nosilci oglasnih sporočil. Ob pravilni uporabi lahko močno vplivajo na oglaševalski učinek in delujejo kot pravi ojačevalec učinka. Rezultati velike aplikativno usmerjene osnovne študije "Touchpoint Decoder" kažejo, kateri kanali in katera oblika promocije je posebej primerna za določen namen. Skladno s tem med drugim:
  • Brošure in oglasi v časopisih/revijah so še posebej vredni zaupanja in verodostojnosti, saj brošure sporočajo ponudbo za prihajajoči teden in se tam dane oglaševalske obljube tudi bolj zanesljivo držijo. Oglase v časopisih/revijah ne dojemajo kot vredne zaupanja le starejše občinstvo, temveč tudi bralci, stari od 18 do 39 let – celo v nekoliko večji meri kot bralci stari od 60 do 69 let.
  • Tiskani oglasi, primerni tudi za emocionalizacijo. Študija tudi potrjuje splošno razširjeno prepričanje, da so tiskani oglasi dobri pri posredovanju informacij. Vendar pa tudi ovrže predsodek, da je emocionalizacijo potrošnikov mogoče doseči le s pomočjo gibljivih slik: glede na lastnost »zabavnosti« so enako ocenjeni »oglasi v revijah« in gibljivi oziroma video oglasi. Pri tem je potrebno poudariti, da je mogoče zvestobo blagovni znamki v večji meri bolj učinkovito zagotoviti s tiskanimi oglasi.

Osrednja vsebina obsežne preiskave je bila nedavno predstavljena na Content Summitu GroupM 2022. Tukaj je videoposnetek dogodka, v katerem je bila podrobneje predstavljena osnovna študija ter nekaj osnovnih informacij o namenu raziskave » Touchpoint Decoder « kot dodatnega KPI orodja za medijsko načrtovanje (vir: [m]Science ).

Več informacij na campus.groupm.de.