Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Ozaveščanje mlajših generacij ustvarja potencialne kupce, uporabnike in nenazadnje grafične poslovneže.
Da omogočimo vpogled v aktualne grafične trende tudi finančno manj podprtim, je uredništvo revije Grafičar vnovič ponudilo del brezplačnih oglednih izvodov študentom in dijakom študija grafičnih in multimedijskih vsebin. Za boljši začetek šolskega leta sta jim na voljo aktualni 3. in 4. izvod revije Grafičar. Seveda v omejenih količinah, zato pohitite in si zagotovite vsaj kakšen izvod.

#graficar #revija #trendi #novosti #graficnevsebine

V uredništvu revije Grafičar se zavedamo, kako pomembno je, da se grafične vsebine širijo tudi v slovenščini. S tem razvijamo in soustvarjamo marketinško grafično atmosfero, širšo javnost pa ozaveščamo o rešitvah in možnostih sodobnega grafičnega poslovanja. V teh več kot konkurenčno zahtevnih pogojih trga je slediti sodobnim trendom ključnega pomena za vzdržno poslovanje tudi v dolgoročni prihodnosti.

Naše vsebine lahko spremljate tako v tiskanem delu, kot tudi spletu na www.graficar.si.