Razprava z naslovom Ključna področja, ki poganjajo industrijo; je bila kot priprava na prihajajočo Drupo. (Vir: Print Magazin)
#okroglamiza #razprava #drupa #print21 #avtomatizacija #embalaza #komercialnitisk
Avtomatizacijo oz. digitalno transformacijo so udeležencem približali Matjaž Fortič iz podjetja Xenon Forte, Branko Mihorko iz podjetja Sistrade in Admir Joldić iz podjetja Xerox. Vsi so se strinjali, da je stanje na slovenskem trgu glede sprejemanja in implementacije avtomatizacije zadovoljivo, saj so evropski in drugi skladi omogočili digitalizacijo za vse, ki so jih uspešno izkoristili. V ospredju razprave je bila kot pričakovano tudi umetna inteligenca (UI), ki je prihodnost, ki jo je potrebno zgrabiti, saj je v zadnjih letih eksplodirala in bo dolgoročno dejstvo, ki ga bo moralo vsako podjetje, tudi tiskarne, sprejeti. UI bo in je se že uveljavlja v tiskarnah na področju izdelave ponudb, nabave, optimizacije in planiranja procesov, kjer to nenazadnje zahteva celovita digitalna transformacija tiskarne.
Na temo tiska embalaže sta spregovorila Klemen Bister iz podjetja Bisson Grafik in Admir Joldić iz podjetja Xerox. Slovenski proizvajalci embalaže še vedno nekoliko skeptično gledajo na digitalni tisk embalaže, vendar se zavedajo potenciala, še posebej v tisku manjših naklad in kratkih rokih izvedbe. Čeprav digitalni tisk embalaže še nima rešitev za velike naklade, pa se predvideva, da bo do leta 2030 kar 60 odstotkov prihodkov komercialnega tiska generiral digitalni tisk.
O komercialnem tisku so spregovorili Matjaž Fortič iz podjetja Xenon Forte, Bojan Zupančič iz Konica Minolte in Admir Joldić iz podjetja Xerox. Pandemija je prinesla velike spremembe tudi na tem grafičnem področju, vendar se stanje počasi vrača v normalo. Digitalni komerciali tisk je v porastu, prinaša pa številne nove možnosti in dodano vrednost za naročnike. Brizgalna oziroma inkjet tehnologija bo kmalu postala pomemben del komercialnega tiska, saj ponuja številne prednosti pred laserskim. Kljub visokim začetnim stroškom investicije se že izplača razmišljati v tej smeri razvoja poslovanja.
Sklepni del dogodka je napovedal nove tovrstne razprave, ki bodo potekale 17. in 18. aprila v sklopu sejma Print21 na zagrebškem velesejmu.
Več informacij na print-magazin.eu.