Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Leta 2020 je bila Drupa odpovedana zaradi korone. Leta 2024 je sejem ponovno potekal 11 dni, v 2028 pa bo skrajšan na 9 dni.
Največji mednarodni tiskarski sejem Drupa v Düsseldorfu (Nemčija) bo še naprej organiziran vsake štiri leta in bo znova maja 2028, trajal bo devet dni – kar je dva dni manj kot letošnja Drupa. »Prilagajamo se spreminjajočim se potrebam in pričakovanjem razstavljavcev in obiskovalcev ter s tem zaseldujemo nenehno preobrazbo industrije,« navaja organizator Düsseldorfskega sejma v sporočilu za javnost. Drupa 2016 in 2024 je trajala 11 dni, leta 2012 pa kar 14 dni.

#drupa #2028 #mednarodnidogodek #sejem #novosti #invoacije #avtomatizacija #ui #umetnainteligenca

Spremembe v tiskarski in embalažni industriji so dinamične in zahtevajo tudi nadaljnji razvoj panožnih dogodkov, navaja Düsseldorfski sejem. Drupa 2028 bo na voljo od torka, 9. maja, do srede, 17. maja.

Maksimalno učinkovit obisk sejmov
Drupa 2024 je odražala »odločenost industrije«, da z avtomatizacijo, umetno inteligenco in ciljno usmerjenim sodelovanjem spodbudi temeljite spremembe za ustvarjanje bolj trajnostne tiskarske in embalažne industrije. In prav za te pomembne cilje bo tudi v prihodnosti potrebna zanesljiva sejemska platforma. Izkazalo se je tudi, da se je čas bivanja na B2B sejmu z zelo visokim deležem ključnih akterjev grafične industrije z vsega sveta skrajšal.

»Zato želimo omogočiti obisk sejma, ki ponuja največjo učinkovitost,« pojasnjuje to odločitev Wolfram N. Diener, izvršni direktor Düsseldorfskega sejma. »Vidimo, da to prilagoditev potrjujejo izkušnje naših vodilnih svetovnih sejmov na področju strojev, sistemov in opreme, kot sta Interpack in K, ki se osredotočata na primerljive profile strank in sta zelo dobro uveljavljena s podobno dolžino izvedbe.« Drupa bo ostala predstavitev najnovejših tehnologij in tekočega razvoja strojev. Nov čas trajanja sejma ne bi smel vplivati na razstavljavce in učinkovito predstavitev ne glede na obseg portfelja izdelkov.

Dr. Andreas Pleßke, predsednik odbora Drupe in izvršni direktor podjetja Koenig & Bauer AG, poudarja pomen sejma in podpira nov čas trajanja sejma Drupa: »Za Koenig & Bauer je Drupa nepremostljiv marketinški format, saj je letošnja znova dosegla in dokazala impresivne učinke nastopa. Posebej pozdravljamo nov skrajšan čas trajanja od leta 2028, saj izpolnjuje spreminjajoče se zahteve industrije in ne vpliva na mednarodni doseg sejma. Drupe so se udeležili obiskovalci iz 173 držav, kar dokazuje njeno globalno privlačnost. Noben drug format ne bi pritegnil takšne pozornosti v industriji.«

»Celovito in natančno smo analizirali priporočila našega odbora sejma Drupa, rezultate anket med razstavljavci in obiskovalci ter povratne informacije partnerjev in združenj,« pojasnjuje direktorica Drupe Sabine Geldermann. »Skrajšano trajanje je neposreden odgovor na željo industrije po bolj osredotočenem in učinkovitem dogodku, ki mednarodnim udeležencem še naprej zagotavlja edinstveno uporabniško izkušnjo za odkrivanje revolucionarnih inovacij in tehnologij.«

Glede na navedbe Düsseldorfskega sejma bosta v skladu s konceptualno usmeritvijo Drupe 2028 v letu 2025 predstavljena moto in nova vizualna podoba prihodnje Drupe.

Več informacij v koledarju dogodkov.