#fespa #sejem #konferenca #paneli #okoroglamiza #personalizationexperience #smarthub #pametnatovarna #umetnainteligenca #ui
Kot navaja organizator sejma Fespa, želijo s programom poudariti pomen najnovejših tehnologij in programske opreme, ki jih lahko podjetja v različnih sektorjih uporabijo za zmanjšanje odpadkov, povečanje operativne učinkovitosti in izkoriščanje prednosti digitalnih proizvodnih metod.
Smart Factory Trail
Smart Factory Trail, koncept vodenih ogledov sejma z uporabo aplikacije Fespa in referenčnih kod QR, vodi skozi vse tri vzporedne dogodke vse do razstavljavcev, ki ponujajo rešitve za personalizacijo in inteligentno proizvodnjo, od programske opreme do izdelkov za tisk na zahtevo.
Konferenčni program SmartHub
V prvih treh dneh sejma bo potekala tudi brezplačna konferenca SmartHub, katere uradni jezik bo angleščina. Konferenca, ki jo bo moderiral Frank Tueckmantel v okviru razstavnega prostora A55 v hali 5.2, bo vsebovala strokovne predstavitve o personalizirani in inteligentni proizvodnji, pomenu te v trženju in o tem, kako lahko specializirani ponudniki tiska izkoristijo rešitve za bolj učinkovito prilagajanje. Na voljo pa bodo še teme o potencialu personalizacije tiska na tekstil in embalažo ter trenutni trendi, ki vplivajo na področje individualizacije.
Do sedaj so bila potrjena naslednja predavanja:
- Množično prilagajanje v dobi umetne inteligence: od izdelkov po meri do algoritemskega oblikovanja: Frank Piller z univerze RWTH Aachen bo prestavil razvoj individualizirane množične proizvodnje in revolucionarno moč umetne inteligence ter pojasnil, kako lahko podjetja do visoke stopnje individualizirajo izdelke in storitve z uporabo tehnologij, ki jih poganja umetna inteligenca, vključno z generativno. Predavanje bo podalo vpogled v prihodnost personaliziranih izdelkov in storitev ter poudarilo pomen strateške integracije za popolni izkoristek potenciala umetne inteligence za individualizirano masovno proizvodnjo.
- RSPCA: Podatkovno usmerjeno trženje za večji učinek: Charlie Stewart (vodja razvoja pri Ebi), Tom Ridges (izvršni direktor Herdifyja) in Ben Briggs (generalni partner pri Join the Dots) bodo pojasnili, kako lahko dobrodelne organizacije povečajo svoj vpliv z uporabo podatkovno usmerjenih strategij in raziskali, kako je mogoče uporabiti vedenjsko analitiko za izboljšanje strategije pristopa do občinstva in učinkovitosti trženja. Na primeru božične kampanje RSPCA bodo prestavili, kako so optimizacija podatkov anketirancev, testiranje različnih formatov in uporaba lokaliziranih sporočil povečali pridobivanje donatorjev za 80 odstotkov in zmanjšali stroške na donacijo za 54 odstoktov.
- Moč personalizacije: preoblikovanje valovite embalaže z digitalnim tiskom prave velikosti na zahtevo: Ta predstavitev Kerryja Sandersa (VP Market & New Business Development pri EFI) se bo osredotočila na to, kako se lahko ponudniki storitev tiska in predelovalci embalaže prilagodijo novim zahtevam strank z uporabo digitalnega tiska. Poudarek bo na pomenu personalizacije, prednostih tiska spremenljivih podatkov in novih tokovih prihodkov s personalizacijo.
Panelne razprave
Poleg predstavitev bo na voljo več panelnih razprav, vključno s serijo sej o pametni proizvodnji, ki jih bo vodila Fespa Textile Ambassador Debbie McKeegan.
- Vzpon B2B v tisku na zahtevo: Obvladovanje personalizacije za spodbujanje rasti: Rusty Pepper (vodja globalnih trgov in partnerstev pri Taylor OnDemand), Hans Scheffer (izvršni direktor in soustanovitelj HelloPrint) in James Old (izvršni direktor in soustanovitelj skupine Prodigi) bodo razpravljali o vidikih tiska na zahtevo B2B ter temeljnih razlikah med evropskim in ameriškim trgom, posebnih izzivih prilagoditev za podjetja in najboljših praksah za prilagajanje prilagojenih rešitev B2B za skrbnike blagovnih znamk, dobavitelje in preprodajalce.
- Kako avtomatizacija vpliva na prihodnost tekstilne proizvodnje: David Sweetnam in Johnny Shell (glavna analitika pri Keypoint Intelligence) bosta preučila, kako avtomatizacija revolucionira procese dekoracije oblačil, kar vodi k večji učinkovitosti, hitrejši izvedbi in realizaciji naročil, višji kakovosti končnega izdelka – in seveda višjim dobičkom.
- Ko manj naredi več! Ambasadorka tekstila Fespa Debbie McKeegan in njeni gostje panela bodo prikazali, kako lahko podjetja v dobi pametne in učinkovite proizvodnje z manj truda dosežejo več za svojo tiskarsko dejavnost. Ključne teme vključujejo potencial pametne proizvodnje in uporabo najsodobnejše tehnologije, poenostavljenih procesov in trajnostnih praks za doseganje donosne proizvodnje z zmanjšano količino odpadkov za večjo zaščito okolja in celokupno operativno učinkovitost.
Obiskovalci koncepta Personalization Experience 2025 bodo imeli brezplačen dostop do vzporednih dogodkov Fespa Global Print Expo in European Sign Expo. Za več informacij o Personalization Experience 2025, vključno z obrazcem za registracijo, obiščite www.personalisationexperience.com (pri registraciji uporabite kodo PEXM507). Člani nacionalnih združenj Fespa in Fespa Direct imajo prost dostop do vseh razstavnih površin. Za nečlane pa vstopnina znaša 80 evrov.
Več informacij v koledarju dogodkov.