Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
V regiji bodo na voljo številni dogodki.
V skladu z dvoletnim ciklom bosta sejma Print21 prihodnje leto v Novem Sadu (Srbija) in Zagrebu (Hrvaška). Sejem grafične tehnike Print21 sorodna hrvaška redakcija Print Magazin organizira za potrebe regijske grafične industrije. Gre za edini sejem, ki je zajel kar štiri glavna mesta v regiji, med njimi tudi Ljubljano.

#graficnaindustrija #promodays #print21 #konferenca #sejem #tekstilnitisk #delavnice

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Prihaja nova številka revije Grafičar, lahko si jo prelistate tudi v predogledu.
V vaše nabiralnike kmalu prihaja 6. številka revije Grafičar za leto 2023. Predogledno obliko si lahko že ogledate tukaj.

#revijagraficar #novizid #novastevilka

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Fespa 2024 bo v Amsterdamu. To je tisto, kar ponujajo na sejmu.
Fespa Global Print Expo, European Sign Expo, Personalization Experience in prvi sejemski dogodek Sportswear Pro bodo na voljo od 19. do 22. maja 2024 v razstavnem centru RAI v Amsterdamu (Nizozemskem). Na teh štirih vzporednih dogodkih bodo na voljo rešitve za specialni tisk, oglaševalske tehnologije, personalizacijo ter proizvodnjo oblačil za šport in prosti čas.

#fespa #2024 #signexpo #personalizationexperience #sportswearpro #personalizacija #tekstilnitisk #sitotisk

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Intergraf poziva k arhiviranju obveznih prilog zdravil, kot so navodila za uporabo.
Intergraf, evropska krovna organizacija nacionalnih tiskarskih združenj, poziva k obveznemu shranjevanju papirnate priloge farmacevtske embalaže. V sporočilu za javnost je navedeno, da bi morala Evropska unija ponovno razmisliti o členu 63.3 predlagane direktive o zdravilih in predvsem poudariti bistveno vlogo navodil za uporabo zdravil. Člen 63.3 predlaga, da lahko pacienti zahtevajo brezplačne tiskane kopije navodil za uporabo zdravil, ki so na voljo samo v digitalni obliki.

#intergraf #zdravila #embalaza #navodila

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
S katalogom "ProPapier" Berberich predstavlja novo marketinško orodje.
Nemško podjetje Berberich s svojim novim marketinškim orodjem, vzorčno mapo "ProPapier" pojasnjuje, zakaj papir ne bo izgubil na pomenu niti v vse bolj digitaliziranem svetu. Neologizem "papirnat" opisuje nezgrešljiv občutek in neposredno čutenje papirja.

#berbereich #marketing #vzorcnamapa #vzorcnikatalog #propapier #papierisch