Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
iPROM je sporočil, da sta bila konec junija brskalnika Internet Explorer in Firefox po priljubljenosti med slovenskimi uporabniki spleta praktično izenačena, saj sta med njima le še dve odstotni točki razlike.



Tako je analiza, izvedena z rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnega gradiva na spletu Iprom AD Server, pokazala, da razlika med njima kopni že nekaj let zapored.

Na prvem mestu po priljubljenosti ostaja brskalnik Microsoft Internet Explorer, ki ga uporablja 48 odstotkov uporabnikov. Če je bila različica 6 v začetku leta v rahli prednosti pred različico 7, pa sta pol leta kasneje izenačeni. V veljavo je prišla tudi že najnovejša Explorerjeva različica 8, saj jo uporablja že osem odstotkov uporabnikov. Brskalnik Firefox se Explorerju približuje s 46 odstotki, vendar pri njem uporabniki še vedno prisegajo na najnovejšo različico brskalnika, saj jih ima kar 42 odstotkov naloženo tretjo različico in zgolj štirje odstotki različico 2. Tudi Googlov brskalnik Chrome med slovenskimi uporabniki interneta pridobiva na veljavi. Med drugimi brskalniki, ki ga uporablja odstotek uporabnikov ali manj, pa najdemo Opero, Safari, Netscape, AOL Browser, Lynx ...

Analiza rezultatov meritev je pokazala, da velika večina uporabnikov spletnih medijev še vedno uporablja operacijski sistem Microsoft Windows XP in tako ostaja na enaki ravni kot januarja letos - z 79 odstotki močno vodi na lestvici najbolj razširjenih operacijskih sistemov. Sledi mu Microsoft Windows Vista s 17 odstotki, ki je v primerjavi z januarjem pridobil še 3 odstotne točke. Microsoftovi operacijski sistemi Windows sicer poganjajo kar 98 odstotkov računalnikov slovenskih spletnih obiskovalcev.

iPROM je v svoji raziskavi ugotovil še, da največ uporabnikov spletnih medijev še vedno uporablja ločljivost zaslona 1024x768 pik (31 odstotkov), vendar že manj kot pol leta nazaj (34 odstotkov), sledijo pa uporabniki z zasloni ločljivosti 1280x1024 (21 odstotkov), kjer gre večinoma za 17- in 19-palčne zaslone LCD. Ločljivost 1280x800, značilna za prenosne računalnike s 15,4-palčnimi širokimi zasloni, je prisotna pri 13 odstotkih uporabnikov, osem odstotkov uporabnikov pa uporablja zaslone ločljivosti 1680x1050, ki je značilna za 20- in 22-palčne široke zaslone ter nekatere 17-palčne prenosne računalnike. Ti odstotki se v primerjavi z januarskimi rezultati niso spreminjali.

iPROM je na podlagi meritev opisal profil povprečnega uporabnika slovenskih spletnih medijev. Ta uporablja operacijski sistem Microsoft Windows XP, zaslon ločljivosti 1024x768 oziroma 1280x1024 in brskalnik Microsoft Internet Explorer 7 oziroma Firefox 3.

iPROM s programsko opremo Iprom AD Server stalno spremlja tehnološke značilnosti računalnikov obiskovalcev slovenskih spletnih medijev, obenem pa preverja tudi tipe brskalnikov, operacijskih sistemov in ločljivosti monitorjev. Analiza je bila opravljena konec junija 2009, tedenski vzorec pa je po standardu IAB zajemal 95 milijonov meritvenih zahtevkov.


###



O podjetju iPROM
Podjetje iPROM (www.iprom.si), ustanovljeno leta 1999, je pionir slovenske internetne oglaševalske industrije. iPROM razvija rešitve, ki so popolnoma skladne z najnovejšimi standardi spletne oglaševalske industrije. S kombinacijo medijev, podatkov, raziskav in tehnologij omogoča tržnikom, da posredujejo prava oglasna sporočila pravi osebi v pravem času, spletnim založnikom pa pomaga pri povečevanju prihodkov.

iPROM-ova ponudba obsega celovite medijske in tehnološke rešitve za oglaševanje s spletnimi oglasi ter z drugimi digitalnimi vsebinami. iPROM VIDEO je najnovejša storitev za spletno oglaševanje, ki zagotavlja standardizirano, nadzorovano in merljivo oglaševanje z video oglasi. Z inovativnimi pristopi učinkovito nadgrajuje klasično spletno oglaševanje, saj omogoča natančno ciljanje in doseganje želene skupine uporabnikov interneta v skladu s potrebami naročnika.

Distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnega gradiva na spletu zagotavlja tehnološka rešitev Iprom AD Server, za centralizirano poročanje in evaluacijo vseh oblik zakupa oglasnega prostora na internetu pa skrbi Iprom Neos.

Media Iprom je napredna tehnološka osnova za podporo večpredstavnemu »out off banner« spletnemu oglaševanju, ponudbo rešitev pa iPROM dopolnjuje s sistemom za odkup neprodanih oglasnih zmogljivosti Central Iprom.

Dodatne informacije:

Simon Cetin, direktor
iPROM d.o.o.
Marjekova 4
1000 Ljubljana <
br> Tel.: 01/ 51 10 784
Faks: 01/ 51 10 783
E-pošta: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.
Spletna stran: www.iprom.si