Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20181004 AdobePlusMarketo
Adobe s podjetjem Marketo prevzema avtomatizirane rešitve B2B-trženja.
Adobe po napovedih investira velika finančna sredstva s prevzemom podjetja Marketo, s čimer bo nadgradil oziroma razvil storitveni koncept Experience Cloud. Podjetje Marketo je kalifornijski specialist (ZDA) na področju razvoja marketinških avtomatiziranih rešitev (ang. Marketing-Automation) v oblaku za poslovno področje B2B.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20180925 PSQ160 Watkiss

Skupina Plockmatic bo s prevzemom podjetja Watkiss Automation ponudila več dodelavnih rešitev.
Skupina Plocmatic bo s prevzemom razširila svojo ponudbo visoko naprednih in zmogljivih dodelavnih rešitev predvsem za segment izdelave oziroma dodelave digitalno natisnjenih brošur, tiskanih s tonerjem ali kapljičnim barvilom. Watkiss Automation poleg neposrednih ponuja tudi posredne rešitve dodelave oziroma vezave brošur.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20180919 Siegwerk Ultra Inks
Kanadski proizvajalec barv Ultra Inks naj bi postal del skupine Siegwerk.
Proizvajalec tiskarskih barv Siegwerk je podpisal prevzem kanadskega podjetja Ultra Inks. Predvsem gre za prevzem specialista v razvoju fleksotiskarskih barv s sedežem v mestu Québec (Kanada). Njihov poseben program razvoja pa je v zadnjem času razvoj posebnih vodno osnovanih fleksotiskarksih barvil za ožje rotacijske digitalne tiskarske sisteme za tisk kartona in papirja.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20180917 agfaipagsa
Agfa želi odkupiti del poslovanja Ipagse.
Skupina Agfa je objavila željo po nakupi programa rešitev za grafično pripravo španske blagovne znamke Ipagsa. Sem sodi tudi program tiskarskih plošč.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20180912 knjizno trzno porocilo
Nemško združenje založnikov knjig ugotavlja, da manj ljudi kupuje vse več knjig.
Nemško združenje založnikov knjig je nedavno objavilo tržno poročilo na 156 straneh, ki ugotavlja, da manj ljudi kupuje vse več knjig. Prodaja knjig v letu 2018 ostaja stabilna in stagnira.