Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20171003 varovnaje osebnih podaktov
Skoraj vsa podjetja bodo morala soglasja strank za uporabo osebnih podatkov pridobiti znova.
Evropska uredba o varstvu osebnih podatkov, ki bo začela veljati 25. maja 2018, bo zaostrila varstvo osebnih podatkov. Skoraj vsa podjetja bodo morala soglasja strank za njihovo uporabo pridobiti znova, da, to velja tudi za nazaj že zbrane osebne podatke!

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Tiskarska gonilna velesila, podjetje EFI, je nedavno predstavilo svoje polletne poslovne rezultate. Prihodki poslovanja so znašali 475.7 milijona ameriških dolarjev, kar je 1 odstotek manj v primerjavi z lani. Glede na rezultat so še v igri za dosežek letnega plana prihodkov poslovanja, ki je 1 bilijon ameriških dolarjev.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20170921 normiranec davcne spremembe
Ministrstvo za finance je po javni razpravi preoblikovalo predloge davčnih sprememb, ki so jih sicer predstavili junija. Nova davčna zakonodaja se nanaša na pet zakonov, ključna novost preoblikovanih predlogov ministrstva pa je pri normirancih. Višino normiranih odhodkov bi zdaj znižali s sedanjih 80 na 70 odstotkov in ne na 60, kot je bilo sprva predlagano. V grobem pa gre za to, da bodo normiranih odhodki po novem priznani v višini 70 odstotkov vseh prihodkov (zdaj 80 odstotkov), zaslužek (preostalih 30 odstotkov) pa se bo vštel v davčno osnovo za odmero dohodnine.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

Heidelberg je na dobri poti, da doseže zastavljene cilje.
Heidelbergovo celoletno poročilo poslovanja za obdobje 2016/17 kažejo rast prodaje v višini 9 milijonov Evrov iz 486 na 495 milijona Evrov na eni strani, po drugi pa padec naročil iz skupno 804 na 629 milijona Evrov. Boljši poslovni izkupiček leta 2016 pripisujejo lanskoletni Drupi.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20170628 Heidelberg Docufy
Heidelberg se bo še naprej širil, pod motom »Heidelberg goes Digital! - Heidelberg se usmerja v digitalno!« so nedavno predstavili petletno vizijo.
Vodstvo podjetja Heidelberg je na novinarski konferenci predstavil petletno strategijo poslovanja. Pod motom »Heidelberg goes Digital! - Heidelberg se usmerja v digitalno!« se osredotoča na področje vodilnih tehnologij, digitalne transformacije in izjemne operativnosti. Predvsem se bo razvijalo področje rešitev izdelave embalaže in etiket, velik poudarek bo tudi na ponudbi sodobnih programskih rešitev in digitalizaciji obstoječih tiskarskih sistemov, ki bodo uporabnikom zagotovili prihodnost poslovanja.