Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

Kolektivna pogodba je posodobljena in usklajena z veljavnim zakonom o delovnih razmerjih ter nadomešča prej veljavno iz leta 1998.
Gospodarska zbornica Slovenije vabi na delavnico Kaj prinaša nova kolektivna pogodba grafične dejavnosti. Več na to temo bosta predstavili  predavateljici Metka Penko Natlačen, dipl. iur., in Cvetka Furlan, oec. Namen delavnice je predstaviti novo Kolektivno pogodbo grafične dejavnosti, ki je začela veljati 1. januarja 2018. Kolektivna pogodba je posodobljena in usklajena z veljavnim zakonom o delovnih razmerjih ter nadomešča prej veljavno iz leta 1998. Delavnica je brezplačna, potrebno se je zgolj prijaviti.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20180302 embalaza
Evidenco o embalaži morajo po novem voditi tudi proizvajalci plastičnih nosilnih vrečk.
Po novi Uredbi o embalaži in odpadni embalaži je poročanje o embalaži, dani na trg, obvezno tudi za podjetja, ki na letni ravni na trg dajo manj kot 15 ton embalaže. Kot pravijo na Ministrstvu za okolje in prostor, to velja za vse osebe, ki opravljajo določeno dejavnost, ne glede na to, ali gre za osnovno ali za dopolnilno dejavnost.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn

Pay per Use - sodobna tržna oblika poslovanja.
Z novo poslovno strategijo podjetje Heidelberg ponuja celostno podporo na področju tiskarskih strojev, programske opreme, storitev in potrošnega materiala. Gre za koncept trženja na način »plačaj kot porabiš – Pay per Use«, kar pomeni, da s Hedielbergom naročniki sklenejo celosten najem opreme in vsega pripadajočega, plačajo zgolj stroške produkcije, torej število izdelanih odtisov/izpisov. Sistemi ostanejo v lasti Heidelberga.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20180226 gdpr
Strožji predpisi o varstvu podatkov, ki jih prinaša GDPR, naj bi sicer državljanom omogočili več nadzora nad njihovimi podatki, podjetjem pa enake konkurenčne pogoje.
Konec maja 2018 v veljavo vstopa nova uredba EU za varstvo osebnih podatkov, GDPR, ki vpeljuje številne novosti. Prinaša sledljivost med celotnim življenjskim tokom podatka, zagotavlja večjo varnost podatkov, posamezniku pa daje pravico do izbire glede privolitve v hranjenje in obdelavo njegovih osebnih podatkov. Zato morajo tudi podjetja uskladiti svoje poslovanje z uredbo GDPR in uvesti precej novosti.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
20180212 remarketing
Remarketing nagovarja javnost ob pravem trenutku.
Ko je pred slabimi petimi leti Facebook prvič omogočil funkcijo ponovnega tržnega ciljanja (angl. retargeting) oziroma ponovnega trženja (angl. remarketing), se je oglaševanje na največjem družbenem omrežju začelo drastično spreminjati. Naročniki so opazili, da stroški na pridobljenega kupca strmo padajo, uspešnost drugih spletnih oglaševanj v povezavi s ponovnim trženjem na Facebooku pa se izboljšuje. Z njim je možno povezati tudi sodobne personalizirane aplikacije tiska. Kaj je remarketing si preberite v aktualne izidu revije Grafičar!