Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
iPROM je v letu 2011 s programsko rešitvijo iPROM AD Server uporabnikom spletnih medijev posredoval več kot 8,8 milijarde spletnih oglasov. V primerjavi z letom 2010 je število posredovanih oglasov povečal za več kot 23 odstotkov, v primerjavi z letom 2009 pa za več kot 61 odstotkov. Z iPROM-ovo programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu so v letu 2011 neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki izvedli skupno 4250 oglaševalskih akcij s skoraj 10.000 različnimi spletnimi oglasi.


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
25. januarja 2012 se bo začela prodaja kart preko spleta za prireditev Drupa 2012. Prvič bodo na voljo v elektronski obliki z možnostjo izpisa na osebnem tiskalniku.


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
V letu 2012 prihaja Drupa, amapak prav tako pomemben se zdi tudi že dogodek IPEX 2014. Ipex se v letu 2014 vrača v London, nekateri razstavljavci so že potrdili svojo udeležbo z zakupom razstavnega prostora.


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Adobe razpisuje natečaj za 12. Podelitev nagrade Design Achievement Awards (ADAA). Lahko sodelujejo študenti in učitelji.


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Canon Europe se je prvič uvrstil med vodilna podjetja v Gartnerjevem magičnem kvadrantu[1] za storitve upravljanja tiskanja.

Gartnerjevo poročilo Magic Quadrant ponuja vizualen prikaz usmeritve trga, zrelosti in vpletenih v industriji. Položaji podjetij so odvisni od njihovih dosežkov na dveh ključnih področjih: sposobnosti izvajanja in celovitosti vizije.