Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Obveščamo vas, da je odprt mednarodni razpis za sodelovanje na 23. bienalu oblikovanja. Kustosinji letošnjega bienala sta Margo Konings in Margriet Vollenberg iz studia Organisation in Design, ki sta za temo razstave izbrali RAZMERJA V OBLIKOVANJU. Rok za prijavo je 6. februar-30. marec 2012.



Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
INPAK, 18. mednarodni sejem embalaže, tehnike pakiranja in logistike, bo potekal hkrati z jubilejnim 50. mednarodnim kmetijsko-živilskim sejmom AGRA v Gornji Radgoni od 25. do 30. avgusta 2012.


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Natečaj revije za kulturo Emzin, Fotografija leta 2012, je tokrat organiziran že osemnajstič. Leta 1993, ko je bil organiziran prvi natečaj, je bilo prijavljenih 40 opusov, na letošnjega pa je prispelo 519 fotografskih opusov oz. 3401 fotografija. To kaže, da fotografija zavzema vse bolj pomembno mesto v družbi in da velja za enega ključnih elementov sodobne vizualne komunikacije.


Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Heidelberg bo na Drupi predstavil svojega paradnega konja za komercialni tisk, Speedmaster XL 105, ki zagotavlja tisk hitrosti 18.000 pol na uro. Obiskovalci njihovega razstavnega prostora bodo deležni tudi galerije invoacij (»innovation gallery«), v kateri bodo predstavljeni vsi potenciali razvoja v prihodnosti s poudarkom že obstoječih in uveljavljenih rešitev.


Heidelberg XL105-P z novo integrirano dodelavno enoto.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
iPROM je v letu 2011 s programsko rešitvijo iPROM AD Server uporabnikom spletnih medijev posredoval več kot 8,8 milijarde spletnih oglasov. V primerjavi z letom 2010 je število posredovanih oglasov povečal za več kot 23 odstotkov, v primerjavi z letom 2009 pa za več kot 61 odstotkov. Z iPROM-ovo programsko rešitvijo za distribucijo, ciljanje in sledenje oglasnemu gradivu na spletu so v letu 2011 neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki izvedli skupno 4250 oglaševalskih akcij s skoraj 10.000 različnimi spletnimi oglasi.