Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
SwissQprint bo novosti predstavil na letošnji Fespi.
Na sejmu Fespa Global Print Expo (od 12. do 15. oktobra 2021) v Amsterdamu (Nizozemska) bo SwissQprint, proizvajalec digitalnih velikoformatnih tiskalnikov, predstavil svoje najnovejše dosežke. Sem spadajo neonska barvila za UV-tisk in UV-sistem tiska iz zvitka Karibu S. Predstavil ise bodo na stojnici G30.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Uporaba rešitve ColorCert izboljša barvno komunikacijo in zagotovi enotne barvne tiskovine.
Današnji delovni procesi izdelave embalaže so pogosto zapleteni, saj že v predlogah za tisk vključujejo elemente različnih virov (skrbnikov blagovnih znamk, oblikovalskih in medijskih agencij ...), tiskajo se na različnih lokacijah, strojih in z uporabo različnih barv, materialov ... Prav zato barvno upravljanje, ki zagotavlja enotno barvno korektno in konsistentno podobo embalaže ne glede na kraj, vrsto in čas tiska ter ostalega, tiskarjem predstavlja poseben izziv.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Meccanotecnica je predstavila tretjo generacijo svojega troreznika Timmer.
Italijanski proizvajalec strojev Meccanotecnica je predstavil tretjo generacijo svojega avtomatskega trorenzika Trimmer. Zasnovan je za dodelavo digitalno natisnjenih tiskovin, omogoča popolnoma samodejen in variabilno prilagodljiv razrez v proizvodnji knjig manjših serij oziroma naklad na zahtevo, tudi enega samega izvoda.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Heidelberger je v prvih treh mesecih tekočega poslovnega leta močno povečal število dohodnih naročil.
Heidelberg je z novim proračunskim letom 2021/22, ki velja od 1. aprila 2021 do 31. marca 2022, začel pozitivno. Četrtletna prodaja se je v primerjavi z enakim obdobjem lani povečala za približno tretjino s 330 milijonov evrov na 441 milijonov evrov. Poslovni rezultat EBITDA, ki ga je v istem obdobju preteklega leta zaznamoval visok dohodek iz nove pokojninske sheme v višini 73 milijonov evrov in intenzivna izraba dela s krajšim delovnim časom, je letos dosegel operativno precej izboljšano raven 15 milijonov evrov. Kljub občutno nižji prodaji je bila z 11 milijoni evrov celo nad vrednostjo pred krizo leta 2019/20.

Posreduj na FacebookPosreduj na TwitterPosreduj na LinkedIn
Zgradba podjetja v Augsburgu prikazuje logotipe treh oddelkov, ki so združeni pod okriljem skupine Bowe Group.
Böwe Sytsec s sedežem v Augsburgu (Nemčija) ima novo identiteto blagovne znamke. Znano je po svojih rešitvah za avtomatizacijo procesov, kot so kuvertiranje, vlaganje materialov v pisemske ovojnice in razvrščanje poštnih paketov; pa tudi rešitvah integracije za interno logistiko. V prihodnje bo podjetje na trgu nastopalo kot skupina Böwe Group, ki bo na trgu ponujalo avtomatizirane in IoT programske rešitve in storitve v treh kategorijah, od katerih bo imela vsaka na trgu svojo neodvisno blagovno identiteto.